W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konkurs na stanowisko „sekretarka/sekretarz” w Prokuraturze Rejonowej w Limanowej

09.07.2021

PO IV WOS 1112.1.2021

Książki

Ogłoszenie konkursu

Prokurator Okręgowy w Nowym Sączu informuje, iż od dnia
1 sierpnia 2021 roku będzie dysponować jednym etatem

z grupy tzw. innych pracowników prokuratury na stanowisku „sekretarka/sekretarz”.

Miejsce pracy:

Prokuratura Rejonowa w Limanowej

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie projektów pism oraz przepisywanie rękopisów w edytorze tekstów,

  • sporządzanie kserokopii dokumentów i akt spraw,

  • pomoc przy porządkowaniu i przygotowaniu materiałów archiwalnych,

  • wykonywanie pomocniczych czynności biurowych wynikających z prac sekretariatu m.in. numerowanie i poświadczanie „za zgodność” kserowanych akt i innych dokumentów,

  • wykonywanie obowiązków służbowych na „ biurze podawczym”,

  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych służbowych,

  • prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w systemie informatycznym prokuratury „SIP Libra 2,5”,

  • wykonywanie innych czynności określonych w Zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2016r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury (Dz.U.MS.2020.92 t.j.).

 

Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku sekretarka/sekretarz - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia
3 marca 2017 roku w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U.2017.485).

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie średnie lub średnie branżowe,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • nieskazitelny charakter,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku (m.in. praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy),

  • znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.

 

Wymagania pożądane:

  • umiejętność pracy w zespole,

  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,

  • dyspozycyjność, samodzielność i obowiązkowość,

  • odporność na stres,

  • wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.

 

Dokumenty należy składać w terminie do dnia: 22 lipca 2021 roku bezpośrednio w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56a, 33 - 300 Nowy Sącz lub przesłać drogą pocztową z zaznaczeniem sygnatury ogłoszenia. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru polegającego na przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Komunikat o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej zostanie opublikowany poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej
w Nowym Sączu oraz w jej siedzibie na tablicy ogłoszeń.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie o wyborze osoby zakwalifikowanej do zatrudnienia na wskazanym stanowisku zostanie opublikowane poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz w jej siedzibie na tablicy ogłoszeń.

Dokumenty osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia można będzie odebrać osobiście w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 56a, 33-300 Nowy Sącz w godzinach od 8.00 do 15.00 w terminie do 14 dni od dnia zakończenia naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wynikach konkursu.

Po upływie tego terminu nieodebrane dokumenty ulegną zniszczeniu w sposób uniemożliwiający odtworzenie ich treści za wyjątkiem oryginalnych wersji potwierdzających wykształcenie, zatrudnienie, które zostaną odesłane kandydatom.

 

Prokurator Okręgowy

Michał Trybus

JP/dp


 

Ogłoszenie wyników

W związku z przeprowadzonym naborem kandydatów na stanowisko „sekretarka/sekretarz” w Prokuraturze Rejonowej w Limanowej, niniejszym informuję, iż osoba wytypowana do zatrudnienia na w/w stanowisku, to:

  1. Pani Monika Zelek

 

 

                                        Zastępca Prokuratora Okręgowego

P i o t r K a p u s t k a

Materiały

Ogłoszenie konkursu
Ogłoszenie​_konkursu.pdf 1.23MB
Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz​_osobowy-inny​_pracownik.docx 0.01MB
Oświadczenia o zdolności prawnej
Oświadczenia​_o​_zdolnosci​_prawnej-inny​_pracownik.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna-RODO.docx 0.02MB
Oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną RODO
Oświadczenie​_o​_zapoznaniu​_z​_klauzulą​_informacyjną-RODO-inny​_pracownik.docx 0.01MB
Konkurs​_na​_sekretarke-PRLImanowa-ogłoszenie​_wyników
Konkurs​_na​_sekretarke-PRLImanowa-ogłoszenie​_wynikow.pdf 0.20MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.07.2021 10:10 Andrzej Piotr Płaneta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Trybus / Andrzej Piotr Płaneta
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Konkurs na stanowisko „sekretarka/sekretarz” w Prokuraturze Rejonowej w Limanowej 3.0 25.08.2021 12:32 Andrzej Piotr Płaneta
Konkurs na stanowisko „sekretarka/sekretarz” w Prokuraturze Rejonowej w Limanowej 2.0 29.07.2021 16:03 Andrzej Piotr Płaneta
Konkurs na stanowisko „sekretarka/sekretarz” w Prokuraturze Rejonowej w Limanowej 1.0 09.07.2021 10:10 Andrzej Piotr Płaneta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}