W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wymianę wykładzin w pokojach biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Limanowej przy ul. Józefa Marka 19 na panele podłogowe winylowe

01.12.2022

3018-7.262.29.2022

Ogłoszenie

Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, wszczyna procedurę wyboru firmy na: „Wymianę wykładzin w pokojach biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Limanowej przy ul. Józefa Marka 19 na panele podłogowe winylowe”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 opis przedmiotu zamówienia.

Najważniejsze postanowienia współpracy reguluje umowa, która stanowi załącznik nr 3. Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o wypełnienie i złożenie poniższych dokumentów  tj.

        1. załącznika nr 1 – formularza ofertowego;
        2. załącznika nr 4 – oświadczenia o ochronie danych osobowych;

Postępowanie prowadzone jest bez   stosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2022.poz.1710), w związku z art. 2 ust.1 pkt 1 cytowanej ustawy.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

  • zmiany postanowień zapytania ofertowego przed terminem składania ofert,
  • odwołanie niniejszego postępowania  bez podania przyczyny - tzw. unieważnienie postępowania w każdym czasie do momentu rozstrzygnięcia postępowania.

Ofertę  wraz z załącznikami prosimy przesłać na nasz adres (pocztą, faxem, emailem lub złożyć na biurze podawczym ) w terminie do 06.12.2022 r. godz.15.00.

Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków określonych w projekcie umowy.

Prokurator Okręgowy

Michał Trybus

 

Osoba upoważniona do kontaktów:

Barbara Sułkowska-Sromek  tel. (18) 41-41-046 fax (18) 41-41-006

biuro.podawcze.ponsa@prokuratura.pl

MD/bss


Materiały

Zaproszenie do składania ofert
zaproszenie​_do​_składania​_ofert.docx 0.04MB
Załacznik nr 1
Zał1.docx 0.02MB
Załacznik nr 2
Zał2.docx 0.02MB
Załacznik nr 3
Zał3.docx 0.03MB
Załacznik nr 4
Zał4​_klauzula​_inf.docx 0.02MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.27MB
{"register":{"columns":[]}}