W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na remont łazienki wraz z przystosowaniem do potrzeb osób z ograniczeniami ruchowymi

19.08.2021

Baner książki

PO VII WB 262.24.2021

 

Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce zaprasza do złożenia oferty cenowej na remont łazienki wraz z przystosowaniem do potrzeb osób z ograniczeniami ruchowymi.

  1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2.
     
  2. Tryb zamówienia: Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na wartość zamówienia.
     
  3. Kryteria wyboru ofert:

cena – waga  100 %

C najn.

Co =  ------------- x 100

C of

gdzie:
Co            -  ilość punktów obliczona dla danej oferty,
C najn.     -  najniższa cena oferty spośród ofert nie podlegających  odrzuceniu,
C of          -  cena badanej oferty.

 

  1. Warunki, dokumenty wymagane od Wykonawcy:
     
  • wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) – wykonawca musi wykazać, że wykonał
    w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o charakterze zbliżonym do przedmiotowego zamówienia – polegającą na remoncie, przebudowie łazienki, dostosowaniu jej do potrzeb osób niepełnosprawnych na kwotę co najmniej 40.000 zł  
  • oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie rejestrowym bądź osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo,
  • udzielenie co najmniej 36  miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
  1. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do remontu, uzyskać wszelkie niezbędne informacje do prawidłowej wyceny prac i podpisania umowy. Wyklucza się możliwość dochodzenia roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Wizja lokalna może być przeprowadzona po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym pod nr tel. 29 767 07 37.
     
  2. Sposób składania ofert: Ofertę należy złożyć  na formularzu  ofertowym - załącznik nr 1 pocztą elektroniczną (skan oferty) wraz z wymaganymi dokumentami.
     
  3. Termin i miejsce składania ofert: do godz. 10:00, 26.08.2021 r.
     
  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego na piśmie (emailem na adres bpakula@ostroleka.po.gov.pl) o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert nie później niż do 10:00 w dniu 23.08.2021r. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielania odpowiedzi na pytania postawione po tym terminie. Zamawiający przekazuje treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którym doręczono zaproszenie, włącznie z opisem zapytania, ale bez ujawniania jego źródła.
     
  2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury
     
  3. Termin realizacji zamówienia: do 29.10.2021r.
     
  4. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
     
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
     
  6. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
     
  • Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce,
  • w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Ostrołęce
    tel. 29 767 07 55,
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego,
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych,
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

Materiały

Informacja o wyborze
Informacja​_o​_wyborze.pdf 0.18MB
zał. 1 formularz ofertowy
zał​_1​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
zał. 3 wykaz robót
zał​_3​_wykaz​_robót.docx 0.01MB
Zaproszenie, Zał. 1-6
Zaproszenie,​_Zał​_1-6.pdf 6.65MB
Zał. 7 - rzuty
Zał​_7​_-​_rzuty.pdf 1.00MB
{"register":{"columns":[]}}