W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OGŁOSZENIE - KONKURS NA STAŻ URZĘDNICZY NA STANOWISKO DYREKTORA FINANSOWO-ADMINISTRACYJNEGO

30.06.2023

Prokurator Okręgowy w Suwałkach, na podstawie art. 3 b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 roku o pracownikach sądów i prokuratury (j.t. Dz. U. 2018. 577), § 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 roku w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (j. t. Dz. U. z 2014. 400)

 

ogłasza

konkurs na staż urzędniczy na docelowe stanowisko

Dyrektora Finansowo-Administracyjnego w Prokuraturze Okręgowej w Suwałkach.

 

  1. Sygnatura konkursu: 3005-4. 1111.4 .2023
  2. Stanowisko: stażysta - docelowo - Dyrektor Finansowo-Administracyjny
  3. Miejsce wykonywania pracy: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach
  4. Opis stanowiska i warunki pracy:
  • praca jednozmianowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia
  • praca z przewagą wysiłku umysłowego, przy komputerze, wymagająca szczególnej koncentracji.
  1. Liczba etatów: 1 etat.
  2. Wynagrodzenie na stanowisku dyrektora finansowo - administracyjnego w powszechnej jednostce organizacyjnej prokuratury ( stanowiska samodzielne) określa tabela stanowiąca załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 roku w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. 2022, poz. 2425)
  3. Jeśli w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym następuje zatrudnienie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w okręgu Prokuratury Okręgowej w Suwałkach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile spełnia wymagania na dane stanowisko pracy.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. wniosek o dopuszczenie do konkursu* (z podaniem sygnatury konkursu),
  2. własnoręcznie podpisany życiorys lub CV,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie *,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego (odpisy dyplomów, świadectw pracy, certyfikatów, zaświadczeń, zakresów czynności oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu obszar doświadczenia zawodowego),
  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie* kandydata o:
  • niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • nieprowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  1. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną*.

Kandydaci mogą składać także kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych - w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów z uzyskaną równą najwyższą liczbą punktów winni (mogą) przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne zamknięte w kopercie wraz z dołączonym do niej wnioskiem o przystąpienie do konkursu, o którym mowa powyżej, należy składać w Kancelarii Prokuratury Okręgowej w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Pułaskiego 26 (parter) w terminie do dnia 10 sierpnia 2023 roku lub przesłać pocztą na wskazany wyżej adres z dopiskiem na kopercie „ oferta pracy - konkurs 3005-4,1111. 4 .2023 .
W przypadku nadania dokumentów pocztą o ww. terminie decyduje data stempla pocztowego.

Wszelkich informacji o przebiegu konkursu można uzyskać w komórce kadrowej w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Suwałkach ( V piętro, pokój nr 509) lub telefonicznie – 87-5628661 (Teresa Szulc) oraz 87-5628644 (Marta Paciorkowska).

PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA

 

 

 

 

Materiały

Ogłoszenie 3005-4.1111.4.2023
Ogłoszenie​_3005-4111142023.pdf 0.30MB
wniosek o dopuszczenie do konkursu 3005-4.1111.4.2023
wniosek​_o​_dopuszczenie​_do​_konkursu​_3005-4111142023.doc 0.03MB
oświadczenie o ochronie danych osobowych 3005-4.1111.4.2023
oświadczenie​_o​_ochronie​_danych​_osobowych​_3005-4111142023.doc 0.03MB
Oświadczenie 3005-4111142023
oświadczenie​_3005-4111142023.doc 0.03MB
Kwestionariusz osobowy dla kandydata do zatrudnienia
Kwestionariusz​_osobowy​_dla​_kandydata​_​_do​_zatrudnienia​_(3).docx 0.01MB
1. Klauzula informacyjna nabór na wolne stanowisko 3005-4.1111.4.2023
1​_Klauzula​_informacyjna​_nabór​_na​_wolne​_stanowisko​_3005-4111142023.doc 0.04MB
Termin I etapu konkursu
dotyczy​_konkursu​_na​_stanowisko​_dyrektora​_finansowo​_administracyjnego.pdf 0.11MB
Ogłoszenie z wyników I etapu
ogłoszenie​_z​_I​_etapu.pdf 0.17MB
Ogłoszenie z wyników II etapu
skaner​_posuwskan​_20230913​_123215.pdf 0.13MB
Ogłoszenie z III etapu
ogłoszenie​_z​_III​_etapu.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.06.2023 14:46 Daniel Staśkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Paciorkowska/Daniel Staśkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OGŁOSZENIE - KONKURS NA STAŻ URZĘDNICZY NA STANOWISKO DYREKTORA FINANSOWO-ADMINISTRACYJNEGO 5.0 25.09.2023 14:57 Iwona Tomkiewicz
OGŁOSZENIE - KONKURS NA STAŻ URZĘDNICZY NA STANOWISKO DYREKTORA FINANSOWO-ADMINISTRACYJNEGO 4.0 13.09.2023 14:45 Iwona Tomkiewicz
OGŁOSZENIE - KONKURS NA STAŻ URZĘDNICZY NA STANOWISKO DYREKTORA FINANSOWO-ADMINISTRACYJNEGO 3.0 06.09.2023 08:20 Iwona Tomkiewicz
OGŁOSZENIE - KONKURS NA STAŻ URZĘDNICZY NA STANOWISKO DYREKTORA FINANSOWO-ADMINISTRACYJNEGO 2.0 11.08.2023 11:23 Iwona Tomkiewicz
OGŁOSZENIE - KONKURS NA STAŻ URZĘDNICZY NA STANOWISKO DYREKTORA FINANSOWO-ADMINISTRACYJNEGO 1.0 30.06.2023 14:46 Daniel Staśkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}