W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak wygląda procedura naboru projektów?

Ogłoszenie o naborze wniosków polskich placówek jest publikowane  w ostatnim kwartale roku poprzedzającego rok wdrażania projektów. Projekty muszą wpisywać się w zakres tematyczny określony w Planie współpracy rozwojowej na dany rok.

Za realizację projektów od strony organizacyjnej, finansowej i sprawozdawczej odpowiadają placówki zagraniczne. Inicjatywa wychodzi jednak od miejscowych partnerów lub beneficjentów, którzy odpowiadają za właściwe wykorzystanie udzielanego wsparcia, a także utrzymanie rezultatów projektów po zakończeniu finansowania przez stronę polską. Pomysłodawcy przedstawiają swoje propozycje właściwym miejscowo placówkom, które następnie po wyborze najbardziej wartościowych inicjatyw, zgłaszają je do zatwierdzenia przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

{"register":{"columns":[]}}