Opracowanie koncepcji rozwinięcia systemu teleinformatycznego do efektywnego zarządzania zdarzeniami kryzysowymi przez Służbę Zarządzania Kryzysowego Gruzji oraz przygotowanie jego wdrożenia w skali kraju (moduł 1)
Celem projektu jest wsparcie Służby Zarządzania Kryzysowego Gruzji poprzez polepszenie wymiany informacji po otrzymaniu zgłoszenia alarmowego w relacji centrum powiadamiania ratunkowego – centrum operacyjne straży pożarnej – dysponowana jednostka ratownicza straży pożarnej.
W ramach pierwszego modułu projektu realizowanego w 2023 r. opracowano system teleinformatyczny do wykorzystywania przez Służby Zarządzania Kryzysowego Gruzji podczas działań ratowniczych. Zakupiono 89 terminali oraz inny niezbędny sprzęt i rozpoczęto wdrażanie systemu w Gruzji.
Drugi moduł projektu przewiduje dalsze wdrażanie systemu w Gruzji, co po zakończeniu projektu przyczyni się do poprawy jakości Służby Zarządzania Kryzysowego Gruzji i zwiększenia bezpieczeństwa obywateli.
Numer projektu: DWR/ADM 2023/008/2/2023
Miejsce realizacji: Gruzja
Podmiot realizujący: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Zatwierdzona kwota dotacji: 297 055 PLN