W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Opracowanie koncepcji rozwinięcia systemu teleinformatycznego do efektywnego zarządzania zdarzeniami kryzysowymi przez Służbę Zarządzania Kryzysowego Gruzji oraz przygotowanie jego wdrożenia w skali kraju (moduł 1)

We wnętrzu wozu strażackiego strażak pracuje na tablecie zainstalowanym na desce rozdzielczej

Celem projektu jest wsparcie Służby Zarządzania Kryzysowego Gruzji poprzez polepszenie wymiany informacji po otrzymaniu zgłoszenia alarmowego w relacji centrum powiadamiania ratunkowego – centrum operacyjne straży pożarnej – dysponowana jednostka ratownicza straży pożarnej.

W ramach pierwszego modułu projektu realizowanego w 2023 r. opracowano system teleinformatyczny do wykorzystywania przez Służby Zarządzania Kryzysowego Gruzji podczas działań ratowniczych. Zakupiono 89 terminali oraz inny niezbędny sprzęt i rozpoczęto wdrażanie systemu w Gruzji.

Drugi moduł projektu przewiduje dalsze wdrażanie systemu w Gruzji, co po zakończeniu projektu przyczyni się do poprawy jakości Służby Zarządzania Kryzysowego Gruzji i zwiększenia bezpieczeństwa obywateli.

 

Numer projektu: DWR/ADM 2023/008/2/2023

Miejsce realizacji: Gruzja

Podmiot realizujący: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji

Zatwierdzona kwota dotacji: 297 055 PLN

Zdjęcia (2)

{"register":{"columns":[]}}