W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Czy w studium wykonalności lub we wniosku o dofinansowanie projektu z 2. osi POPC określamy działania informacyjno-promocyjne?

 

Tak.

We wniosku o dofinansowanie (WoD) dla działania 2.1, 2.2 oraz 2.3 beneficjent opisuje koncepcję działań informacyjno-promocyjnych. Może też zaznaczyć działania uzupełniające, jakie chce przeprowadzić (działania obowiązkowe są wskazane we wniosku i zależą od wysokości wkładu publicznego).

Należy pamiętać, aby w budżecie projektu zaplanować odpowiednie środki na powyższe działania.

W ramach działania 2.3 opis planowanych działań informacyjno-promocyjnych jest oceniany merytorycznie na podstawie kryteriów wyboru.

W ramach działania 2.1 oraz 2.2 ten obszar nie jest oceniany na etapie wyboru projektu do dofinansowania.

Beneficjent, który otrzymał dofinansowanie na realizację projektu ze środków Programu, informuje o tym opinię publiczną.

 

Autorka: Magdalena Krawczuk

 

Artykuły powiązane:

Materiały

Jaką część wydatków kwalifikowanych w ramach projektów 2. osi POPC można zaplanować na działania informacyjno-promocyjne?
Jakie działania informacyjne i promocyjne podlegają obowiązkowi oznaczania znakami Funduszy Europejskich, barwami RP i znakiem UE?
Czy w projekcie, który realizuję od 2017 roku, muszę stosować nowe zasady promocji i oznakowania?
{"register":{"columns":[{"header":"Pozycja","value":"35","registerId":20735334,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"},{"header":"Obszar publikacji","value":"","registerId":20735334,"dictionaryValues":[{"id":"dofinansowanie projektu","value":"dofinansowanie projektu"}],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}