Czy w studium wykonalności lub we wniosku o dofinansowanie projektu z 2. osi POPC określamy działania informacyjno-promocyjne?
Tak.
We wniosku o dofinansowanie (WoD) dla działania 2.1, 2.2 oraz 2.3 beneficjent opisuje koncepcję działań informacyjno-promocyjnych. Może też zaznaczyć działania uzupełniające, jakie chce przeprowadzić (działania obowiązkowe są wskazane we wniosku i zależą od wysokości wkładu publicznego).
Należy pamiętać, aby w budżecie projektu zaplanować odpowiednie środki na powyższe działania.
W ramach działania 2.3 opis planowanych działań informacyjno-promocyjnych jest oceniany merytorycznie na podstawie kryteriów wyboru.
W ramach działania 2.1 oraz 2.2 ten obszar nie jest oceniany na etapie wyboru projektu do dofinansowania.
Beneficjent, który otrzymał dofinansowanie na realizację projektu ze środków Programu, informuje o tym opinię publiczną.
Autorka: Magdalena Krawczuk
Artykuły powiązane:
Materiały
Jaką część wydatków kwalifikowanych w ramach projektów 2. osi POPC można zaplanować na działania informacyjno-promocyjne?Jakie działania informacyjne i promocyjne podlegają obowiązkowi oznaczania znakami Funduszy Europejskich, barwami RP i znakiem UE?
Czy w projekcie, który realizuję od 2017 roku, muszę stosować nowe zasady promocji i oznakowania?