W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jaką część wydatków kwalifikowanych w ramach projektów 2. osi POPC można zaplanować na działania informacyjno-promocyjne?

 

Wydatki na działania informacyjno-promocyjne:

  • w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych oraz 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji nie mogą przekroczyć 3% całkowitych wydatków kwalifikowanych
  • w ramach działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego nie mogą przekroczyć 10% całkowitych wydatków kwalifikowanych.

 

Autorka: Magdalena Krawczuk

 

Artykuły powiązane:

Materiały

Czy w studium wykonalności lub we wniosku o dofinansowanie projektu z 2. osi POPC określamy działania informacyjno-promocyjne?
Jakie działania informacyjne i promocyjne podlegają obowiązkowi oznaczania znakami Funduszy Europejskich, barwami RP i znakiem UE?
Czy w projekcie, który realizuję od 2017 roku, muszę stosować nowe zasady promocji i oznakowania?
{"register":{"columns":[{"header":"Pozycja","value":"34","registerId":20735334,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"},{"header":"Obszar publikacji","value":"","registerId":20735334,"dictionaryValues":[{"id":"dofinansowanie projektu","value":"dofinansowanie projektu"}],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}