Jaką część wydatków kwalifikowanych w ramach projektów 2. osi POPC można zaplanować na działania informacyjno-promocyjne?
Wydatki na działania informacyjno-promocyjne:
- w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych oraz 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji nie mogą przekroczyć 3% całkowitych wydatków kwalifikowanych
- w ramach działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego nie mogą przekroczyć 10% całkowitych wydatków kwalifikowanych.
Autorka: Magdalena Krawczuk
Artykuły powiązane:
Materiały
Czy w studium wykonalności lub we wniosku o dofinansowanie projektu z 2. osi POPC określamy działania informacyjno-promocyjne?Jakie działania informacyjne i promocyjne podlegają obowiązkowi oznaczania znakami Funduszy Europejskich, barwami RP i znakiem UE?
Czy w projekcie, który realizuję od 2017 roku, muszę stosować nowe zasady promocji i oznakowania?