Skargi i wnioski
Skargi i wnioski można składać:
- osobiście w Biurze Podawczym Prokuratury Regionalnej w Białymstoku w formie pisemnej,
- za pośrednictwem poczty, na adres: Prokuratura Regionalna w Białymstoku, ul. Włókiennicza 32, 15-464 Białystok,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@bialystok.pa.gov.pl
- faksem na nr (85) 73 27 913,
- ustnie do protokołu.
Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków regulują przepisy Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46). Zgodnie z § 8 ust. 1 ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Interesantów przyjmuje Prokurator Regionalny, Zastępca Prokuratora Regionalnego lub wyznaczeni prokuratorzy i pracownicy prokuratury w godzinach urzędowania.
Godziny urzędowania Prokuratury Regionalnej w Białymstoku: od 7.45 do 15.45 w dniach od poniedziałku do piątku, a we wtorki do godz. 16.30 (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy).
Przyjmowanie korespondencji - biuro podawcze Prokuratury Regionalnej w godzinach 745 - 1545.
email: biuro.podawcze[at]bialystok.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna w Białymstoku nie udziela porad prawnych, nie odpowiada na pytania prawne oraz nie dokonuje interpretacji przepisów prawa.