W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski można składać:

  • osobiście w Biurze Podawczym Prokuratury Regionalnej w Białymstoku w formie pisemnej,
  • za pośrednictwem poczty, na adres: Prokuratura Regionalna w Białymstoku, ul. Włókiennicza 32, 15-464 Białystok,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@bialystok.pa.gov.pl
  • faksem na nr (85) 73 27 913,
  • ustnie do protokołu.

Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków regulują przepisy Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46). Zgodnie z § 8 ust. 1 ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Interesantów przyjmuje Prokurator Regionalny, Zastępca Prokuratora Regionalnego lub wyznaczeni prokuratorzy i pracownicy prokuratury w godzinach urzędowania.

Godziny urzędowania Prokuratury Regionalnej w Białymstoku: od 7.45 do 15.45 w dniach od poniedziałku do piątku, a we wtorki do godz. 16.30 (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy).

Przyjmowanie korespondencji - biuro podawcze Prokuratury Regionalnej w godzinach 745 - 1545.

   email: biuro.podawcze[at]bialystok.pr.gov.pl

Prokuratura Regionalna w Białymstoku nie udziela porad prawnych, nie odpowiada na pytania prawne oraz nie dokonuje interpretacji przepisów prawa.

{"register":{"columns":[]}}