W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Usługa kompleksowej organizacji i obsługi spotkań, w związku ze sprawowaniem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r.

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Data rozpoczęcia: 02.04.2024
  • Jednostka publikująca:Departament Przygotowania i Sprawowania Przewodnictwa w Radzie UE
  • Opis zamówienia:Ogłoszenie o Wstępnych Konsultacjach Rynkowych organizowanych przez KPRM, których przedmiotem jest usługa kompleksowej organizacji i obsługi spotkań, planowanych od 1 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r. w związku ze sprawowaniem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 roku, za których realizację odpowiada Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.

Materiały

Ogłoszenie konsultacji
OGŁOSZENIE​_KONSULTACJI​_(1).pdf 0.65MB
Zał. nr 1 - Regulamin
Załącznik​_nr​_1​_-​_REGULAMIN​_(2).pdf 0.34MB
Zał. nr 2 - Zgłoszenie
Załącznik​_nr​_2​_-​_ZGŁOSZENIE.docx 0.02MB
Zał. nr 3 - projekt opisu przedmiotu zamówienia (OPZ)
Załącznik​_nr​_3​_-​_OPZ.zip 0.38MB
Zał. nr 4 - cennik (projekt)
Załącznik​_nr​_4​_-​_Cennik.xlsx 0.01MB
Protokół ze wstępnych konsultacji rynkowych
Protokół​_ze​_wstępnych​_konsultacji​_rynkowych.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.04.2024 12:44 Monika Golc
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sebastian Barkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługa kompleksowej organizacji i obsługi spotkań, w związku ze sprawowaniem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r. 2.0 13.05.2024 07:55 Emilia Chabrowska
Usługa kompleksowej organizacji i obsługi spotkań, w związku ze sprawowaniem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r. 1.0 02.04.2024 12:44 Monika Golc

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}