Informacja o rekrutacji
Wszystkich zainteresowanych rekrutacją w naszej szkole prosimy o wypełnienie podania o przyjęcie do szkoły i złożenie go w sekretariacie szkoły - tel. 16 632-18-55.
Podania należy składać do: 24 maja 2024 !
Termin badania przydatności: 27 - 28 maja 2024 !
Zajęcia przygotowawcze dla kandydatów ubiegających sie o przyjęcie do szkoły odbędą się w dniach 16 i 23 maja 2024 o godz. 17.00.
Uprzejmie informujemy, że do złożonego wniosku o przyjęcie do szkoły na rok 2024/2025 można dołączyć inne dokumenty określone w art. 131 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo Oświatowe (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 900) tj.:
- opinię o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej, wydaną przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną
- oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata (troje lub więcej dzieci w rodzinie)*
- w przypadku niepełnosprawności kandydata – orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.)
- w przypadku niepełnosprawności jednego z rodziców kandydata lub obojga rodziców kandydata lub rodzeństwa kandydata – orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych**;
- prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem**.
- dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 447 z późn. zm.)**.
* Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.
** Dokumenty są składane w oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo poświadczonego zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpisu lub wyciągu z dokumentu lub także w postaci kopii poświadczanej za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata.
Dokumenty należy złożyć w sekretariacie szkoły do dnia 28.05.2024 r.
UWAGA!
Przed wypełnianiem komputerowym podania o przyjęcie do szkoły należy formularz pobrać – zapisać.
Podanie można wypełniać ręcznie.
Prosimy o dwustronne drukowanie podania o przyjęcie do szkoły!
Materiały
Wniosek o przyjęcie do PSM I stopnia im. K. Komedy w Lubaczowiewniosek_o_przyjecie_do_szkoly_2024.pdf 0.74MB
Informacje dodatkowe
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Krzysztofa Komedy w Lubaczowie przeprowadza co roku rekrutację kandydatów do klas pierwszych.
O przyjęcie do:
klasy pierwszej szkoły muzycznej I stopnia o sześcioletnim cyklu kształcenia może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 7 lat albo 6 lat w przypadku, o którym mowa w art. 36 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo Oświatowe, oraz nie więcej niż 10 lat,
klasy pierwszej szkoły muzycznej I stopnia o czteroletnim cyklu kształcenia może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 8 lat oraz nie więcej niż 16 lat.
Zasady rekrutacji reguluje Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych szkół i publicznych placówek artystycznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych i statut szkoły.
Materiały
Rekrutacja - wyciąg ze statutu szkołyrekrutacja_statut.pdf 0.12MB
Zdjęcia (2)
- Pierwsza publikacja:
- 13.02.2024 11:56 Radosław Czajkowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Radosław Czajkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o rekrutacji | 4.0 | 11.04.2024 09:16 Radosław Czajkowski |
Informacja o rekrutacji | 3.0 | 03.04.2024 13:16 Radosław Czajkowski |
Informacja o rekrutacji | 2.0 | 14.02.2024 11:32 Radosław Czajkowski |
Informacja o rekrutacji | 1.0 | 13.02.2024 11:56 Radosław Czajkowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP