Tytuł/stanowisko: sekretarz szkoły
Dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Michała Kleofasa Ogińskiego w Miechowie ogłasza nabór na stanowisko: sekretarz szkoły.
Wykształcenie:
Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
20-10-2023
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony od 29 stycznia 2024 r. z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
Wymiar zatrudnienia: 1/1 etatu (40 godzin tygodniowo)
Zakres obowiązków
- Prowadzenie czynności kancelaryjnych oraz dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w systemie EZD, w szczególności:
- prowadzenie rejestrów przesyłek wpływających i wychodzących, rejestru pism wewnętrznych oraz spisów spraw,
- wykonywanie dekretacji
- prowadzenie możliwych do zrealizowania w systemie EZD innych potrzebnych rejestrów lub ewidencji
- tworzenie możliwych do zrealizowania w ramach systemu EZD raportów dotyczących przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw
- gromadzenie i przyporządkowywanie do właściwych spraw dokumentów elektronicznych
- rozgłaszanie pism wewnętrznych
- Prowadzenie składnicy akt szkoły, klasyfikowanie i kwalifikowanie wytworzonej dokumentacji oraz wykonywanie innych zadań z tym związanych.
- Prowadzenie korespondencji za pomocą platformy e-doręczenia.
- Na bieżąco odbieranie poczty elektronicznej, przekazywanie niezbędnych informacji dyrektorowi Szkoły, prowadzenie korespondencji mailowej na zlecenie dyrektora.
- Na zlecenie dyrektora (wicedyrektora) przygotowanie korespondencji i projektów pism urzędowych.
- Prowadzenie kasy Szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami, podejmowanie gotówki z banku, sporządzanie raportów kasowych.
- Kierowanie z upoważnienia dyrektora zespołem pracowników obsługi.
- Wraz z zespołem pracowników obsługi zapewnianie wykonania następujących zadań:
- zapewnianie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i terenu wokół szkoły oraz zabezpieczenie majątku szkolnego,
- dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, klucze od wyjść ewakuacyjnych,
- utrzymywanie pełnej czystość budynku szkoły oraz przynależnego terenu.
- Dokonywanie wpisu do księgi obiektu budynku.
- Sporządzanie inwentaryzacji majątku szkoły.
- Prowadzenie wymaganych prawem rejestrów, prowadzenie rejestru rejestrów.
- Prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw.
- Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
- Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
- Prowadzenie ewidencji uczniów.
- Wprowadzanie informacji do systemu SIO oraz sporządzanie sprawozdań oświatowych w tym systemie.
- Obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie.
- Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych.
- Kierowanie ruchem gości i interesantów, organizowanie spotkań z dyrektorem szkoły.
- Przyjmowanie interesantów w sprawach uczniowskich.
- Prowadzenie ewidencji kandydatów na uczniów.
- Prowadzenie ksiąg uczniów Szkoły.
- Prowadzenie arkuszy ocen uczniów, prowadzenie ksiąg arkuszy ocen uczniów kończących szkołę.
- Przekazywanie bieżących informacji dotyczących aktualnej liczby uczniów, aktualnej liczby godzin nauczycieli, dni pracy nauczycieli do działu kadr i księgowości.
- Sporządzanie i wydawanie duplikatów i odpisów świadectw oraz innych dokumentów dla uczniów zgodnie z odrębnymi przepisami.
- Zapewnienie druków szkolnych i kancelaryjnych.
- Prowadzenie ewidencji podań rodziców uczniów i oraz podań nauczycieli.
- Prowadzenie ewidencji konkursów, koncertów, szkoleń, warsztatów.
- Prowadzenie ewidencji wycieczek szkolnych i przygotowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zakup niezbędnych w szkole materiałów, wydawanie i rozliczanie środków czystości i sprzętu pracownikom obsługowym szkoły.
- Zapewnienie prasy zawierającej informacje o Szkole.
- Przygotowywanie materiałów promujących działalność Szkoły.
- Przekazywanie na bieżąco informacji dot. pracy Szkoły w celu zamieszczenia ich w sieci.
- Prowadzenie elektronicznej bazy zdjęć szkolnych.
- Systematyczne dokonywanie zapisów w Księdze Pamiątkowej.
- Uzupełnianie apteczki pierwszej pomocy.
- Właściwe zabezpieczenie dokumentacji szkolnej, zachowanie dyskrecji i tajemnicy załatwianych spraw.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora Szkoły lub jego zastępcę.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: małopolskie
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Michała Kleofasa Ogińskiego w Miechowie osiedle Gen. Wł. Sikorskiego 15B 32-200 Miechów
Wymagania
- Preferowane wykształcenie wyższe, lub co najmniej średnie umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku oraz co najmniej 5-letni staż pracy,
- znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, mile widziana znajomość przepisów z zakresu EZD, prawa oświatowego,
- mile widziane przeszkolenie archiwalne,
- biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office w zakresie Word, Excel),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
- niekaralność,
- predyspozycje osobowości: zaangażowanie, samodzielność, systematyczność, terminowość, umiejętność podejmowania decyzji i organizowania własnej pracy, odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty
- podanie o przyjęcie do pracy,
- CV,
- kserokopia lub skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów),
- kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy,
- oświadczenie kandydata o niekaralności,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji w formie oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę w trybie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r), na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji oraz w świetle art. 221a §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465 z późn. zm.)”.
- informacja administratora dostępna na: https://www.gov.pl/psmmiechow/ochrona-danych-osobowych oraz w siedzibie PSM I stopnia im. M. K. Ogińskiego w Miechowie.
Informacje dodatkowe
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych oraz rozmowa kwalifikacyjna,
- Szkoła zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty,
- dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do akt osobowych,
- dokumenty pozostałych kandydatów będzie można odebrać w terminie do 14 dni od daty zakończenia procesu rekrutacji, w przeciwnym razie zostaną zniszczone komisyjnie,
- dokumenty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane,
- o zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Anna Macheta
- Telefon: 41 383-16-30
- e-mail: dyrekcja@psm.miechow.pl
- Adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Michała Kleofasa Ogińskiego w Miechowie, osiedle Gen. Wł. Sikorskiego 15B, 32-200 Miechów z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko sekretarz szkoły”.
Materiały
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieniekwestionariusz_osobowy_kandydata2023.pdf 0.21MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.10.2023 12:24 Przemysław Krupa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Macheta
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oferta pracy: sekretarz szkoły | 2.0 | 12.11.2023 11:52 Przemysław Krupa |
Oferta pracy: sekretarz szkoły | 1.0 | 07.10.2023 12:24 Przemysław Krupa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP