W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Informacja publiczna nie zamieszczona na podmiotowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej może być udostępniona na wniosek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2020 poz. 2176)

Tryb występowania o udostępnienie informacji publicznej:

Osoby chcące uzyskać informację z zakresu działania placówki, proszone są o wypełnienie wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

Wypełniony wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psm.mielec.pl
  • listownie na adres:
    Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Mieczysława Karłwoicza w Mielcu
    ul. Tadeusza Kościuszki 10
    39-300 Mielec
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PANST_SZKOL_MUZ_MIELEC/skrytka
 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
wiosek​_o​_udostepnienie​_danych.pdf 0.03MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
wiosek​_o​_udostepnienie​_danych.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 11:08 Konrad Sosiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Witek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 05.01.2023 11:08 Konrad Sosiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}