Dostęp do informacji publicznej
Informacja publiczna nie zamieszczona na podmiotowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej może być udostępniona na wniosek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2020 poz. 2176)
Tryb występowania o udostępnienie informacji publicznej:
Osoby chcące uzyskać informację z zakresu działania placówki, proszone są o wypełnienie wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Wypełniony wniosek można przesłać:
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psm.mielec.pl
- listownie na adres:
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Mieczysława Karłwoicza w Mielcu
ul. Tadeusza Kościuszki 10
39-300 Mielec - za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PANST_SZKOL_MUZ_MIELEC/skrytka
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacji publicznejwiosek_o_udostepnienie_danych.pdf 0.03MB Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
wiosek_o_udostepnienie_danych.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 05.01.2023 11:08 Konrad Sosiński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Witek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostęp do informacji publicznej | 1.0 | 05.01.2023 11:08 Konrad Sosiński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP