Rada rodziców
Skład Rady Rodziców
2024/2025
WYBÓR RADY RODZICÓW - 11.09.2024 - godz. 18.00
W dniu 11 września 2024 roku odbyło się walne zebranie rodziców uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia, im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu. Na spotkaniu m. in.: przedstawione zostało sprawozdanie finanowe za miniony rok szkolny i został wybrany nowy skład Rady Rodziców na rok szkolny 2024/2025.
Na pierwszym zebraniu Rady Rodziców (11.09.2024 r.) w nowym składzie zostało wybrane Prezydium RR w tym przewodzniczący rady na rok szkolny 2024/2025.
- Waldemar Maziarz - przewodniczący
- Ewelina Trzpis - wiceprzewodniczący
- Agata Skowron - sekretarz
- Agnieszka Mrozik - skarbnik
- Edyta Ryba
- Łukasz Działo
- Anna rzeszut
Kontakt: radarodzicow@psm.mielec.pl
Informacja o opłatach obowiązujących za rok szkolny 2024/2025:
RADA RODZICÓW
UWAGA: Zgodnie z decyzją Rady Rodziców z dn. 11.09.2024 - Ustalona została wysokość składki na Radę Rodziców - 100,00 zł na cały rok szkolny od ucznia (1 dziecko 100%, a w przypadku rodzeństwa: 2-gie dziecko 50%. Jeśli w szkole w danym roku szkolnym uczy się trzecie i kolejne dziecko z rodzeństwa - wówczas jest zwolnione z opłat).
WPŁATA NA RADĘ RODZICÓW
Opłat można dokonywać w pokoju 207 (kasa/xero) lub przelewem na konto:
95 9183 0005 2001 0000 3681 0002
Rada Rodziców przy PSM w Mielcu, ul. Kościuszki 10, 39-300 Mielec
w tytule proszę wpisać: "wsparcie statutowej działalności PSM"
WYPOŻYCZENIE INSTRUMENTU
Warunki wypożyczenia instrumentu:
- osoba wypożyczająca (rodzic) z ważnym dowodem osobistym,
- osoba poręczająca (ktoś znajomy lub z rodziny, ale nie drugi rodzic/małżonek) z ważnym dowodem osobistym,
- wpłata za wypożyczenie instrumentu szkolnego - 100,00 zł na cały rok szkolny,
- przy wypożyczeniu i oddaniu instrumentu obowiązkowo powinien być obecny nauczyciel przedmiotu głównego (nauczyciel instrumentu),
- opłaty obowiązują również za korzystanie z instrumentu szkolnego podczas obowiązkowych zajęć oraz podczas samodzielnego ćwiczenia (fortepian, organy, akordeon, kontrabas, klawesyn) - 70,00 zł na cały rok szkolny.
- wszystkie powyższe środki służą do tego, by dbać o stan techniczy instrumentów oraz na dofinansowanie zakupów nowych instrumentów.
UWAGA: za wypożyczenie instrumentu wpłaty dokonujemy na inny numer konta niż na Radę Rodziców!
WPŁATA ZA WYPOŻYCZENIE LUB KORZYSTANIE Z INSTRUMENTÓW W SZKOLE:
Opłat można dokonywać w pokoju 207 (kasa/xero) lub przelewem na konto:
94 1010 1528 2001 4913 9134 0000
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. w Mielcu, ul. Kościuszki 10, 39-300 Mielec
w tytule proszę wpisać: "dar na instrumentarium szkolne" oraz imię i nazwisko ucznia
Wszelkie formalności związane z wypożyczaniem lub zamianą instrumentów należy zgłaszać do referenta, Pani Ilony Liberadzkiej-Ratusińskiej (pokój 207 - kasa/xero) kontakt: referent@psm.mielec.pl
Materiały
Regulamin Rady Rodziców2022_11_15-REGULAMIN_RADY_RODZICOW_PSM_uchwalony_2022.pdf 0.25MB