III Ogólnopolski Pleszewski Konkurs Fletowy - 13 maja 2024
07.03.2024
Regulamin Pleszewskiego Konkursu Fletowego
-
III Ogólnopolski Konkurs odbędzie się dnia 13 maja 2024r. w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie. Kierowany jest do uczniów Szkół Muzycznych I stopnia.
-
Cele konkursu:
promocja uczniów szczególnie uzdolnionych,
wymiana doświadczeń pedagogicznych między nauczycielami,
integracja flecistów,
możliwość zobaczenia prezentacji uczniów z różnych szkół,
motywacja do aktywności muzycznej. -
Program - Repertuar dowolny, nieprzekraczający 6 minut, wykonany z pamięci. Przynajmniej jeden utwór musi być z akompaniamentem fortepianu.
-
Konkurs będzie przeprowadzony w poszczególnych grupach
Grupa I
Klasa I i II cykl 6-letni, Klasa I cykl 4 – letni, Klasa I i II OSM
Grupa II
Klasa III i IV cykl 6 – letni, Klasa II i III cykl 4 – letni, Klasa III i IV OSM
Grupa III
Klasa V i VI cykl 6 – letni, Klasa IV cykl 4 – letni, Klasy V - VIII OSM
W przypadku zbyt małej ilości zgłoszeń, organizatorzy zastrzegają sobie prawo do łączenia grup. -
Ważne informacje:
W konkursie nie mogą brać udziału uczniowie oraz dzieci członków Jury,
zeszłoroczny zwycięzca (Grand Prix) nie może brać udziału w tegorocznej edycji,
zmiany repertuaru należy zgłaszać najpóźniej do dnia 6 maja 2024r.
W innym przypadku uczestnik zobowiązany jest przedstawić wcześniej podane utwory,
zmianę akompaniatora należy zgłosić najpóźniej przed rozpoczęciem danej grupy w której uczestnik bierze udział.
Zbyt późne zgłoszenie spowoduje błędne przedstawienie akompaniatora publiczności przez prowadzącego,
nie zapewniamy akompaniatora,
Laureaci I miejsc zobowiązani są do wystąpienia podczas koncertu finałowego (nieobecność dyskwalifikuje do otrzymania nagrody Grand Prix). -
Oceny uczestników, dokona Jury, składające się z pedagogów – flecistów. Werdykt Jury jest niepodważalny.
-
Wszyscy uczestnicy otrzymają Dyplomy Uczestnictwa.
Organizatorzy przewidują nagrody rzeczowe dla Laureatów.
NAGRODA GRAND PRIX – Flet Azumi AZ-Z1RE, dla uczestnika, który zdobędzie największą ilość punktów (ze wszystkich kategorii). W przypadku, gdy kilku uczestników otrzyma taką samą ilość punktów, wybór zwycięzcy nagrody GRAND PRIX, należy do jury. -
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest terminowe przesłanie zgłoszenia, wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdzeniem wpłaty wpisowego do dnia 30 kwietnia 2024r. (dokumenty do pobrania, na samym dole strony)
Wyżej wymienione dokumenty, należy przesłać na adres mailowy konkurs@psmpleszew.pl -
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo, do wprowadzenia limitu uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku niezakwalifikowania uczestnika, ze względów organizacyjnych, wpisowe będzie zwracane, a uczestnik zostanie o tym poinformowany do dnia 6 maja 2024r.
-
Wpisowe, które wynosi 150 zł, należy wpłacić na konto bankowe Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie.
Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 24 1010 1469 0033 7513 9134 0000,
z dopiskiem: Imię i Nazwisko uczestnika, Pleszewski Konkurs Fletowy.
Wpisowe nie podlega zwrotowi.
Uwaga!
Szczegółowy harmonogram konkursu zostanie umieszczony na stronie szkoły www.gov.pl/web/psmpleszew ,na szkolnym facebooku https://www.facebook.com/psmpleszew/ oraz na facebooku konkursowym
https://www.facebook.com/PleszewskiKonkursFletowy/
najpóźniej 10 maja 2024 r.Wszelkie pytania prosimy kierować do koordynatora konkursu
Maria Garsztka tel. 606912245, mail m.garsztka@psmpleszew.pl
-
Podczas konkursu odbędą się warsztaty dla uczniów oraz nauczycieli „Flet na nowo” – warsztat współczesnych technik wykonawczych, prowadzone przez Paulinę Graś – Łukaszewską. Możliwe będzie otrzymanie zaświadczenia o udziale w warsztatach. Szczegółowy harmonogram będzie opublikowany na konkursowej stronie facebook https://www.facebook.com/PleszewskiKonkursFletowy/
Materiały
Karta Zgłoszenia wersja PDFKARTA_ZGŁOSZENIA.pdf 0.85MB Karta zgłoszenia wersja edytowalna
KARTA_ZGŁOSZENIA.docx 0.04MB