IV Pleszewski Konkurs Fletowy - 29 marca 2025
27.01.2025
Regulamin Pleszewskiego Konkursu Fletowego
- IV Ogólnopolski Konkurs odbędzie się dnia 29 marca 2025r. w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie. Kierowany jest do uczniów Szkół Muzycznych I stopnia.
- Cele konkursu:
- promocja uczniów szczególnie uzdolnionych
- wymiana doświadczeń pedagogicznych między nauczycielami
- integracja flecistów
- możliwość zobaczenia prezentacji uczniów z różnych szkół
- motywacja do aktywności muzycznej
- Program
Repertuar dowolny, nieprzekraczający 6 minut, wykonany z pamięci. Przynajmniej jeden utwór musi być z akompaniamentem fortepianu. - Konkurs będzie przeprowadzony w poszczególnych grupach
Grupa I
Klasa I i II cykl 6-letni, Klasa I cykl 4 – letni, Klasa I i II OSM
Grupa II
Klasa III i IV cykl 6 – letni, Klasa II i III cykl 4 – letni, Klasa III i IV OSM
Grupa III
Klasa V i VI cykl 6 – letni, Klasa IV cykl 4 – letni, Klasy V - VIII OSM
W przypadku zbyt małej ilości zgłoszeń, organizatorzy zastrzegają sobie prawo do łączenia grup.
- Ważne informacje:
- w konkursie nie mogą brać udziału uczniowie oraz dzieci członków Jury,
- zeszłoroczny zwycięzca (Grand Prix) nie może brać udziału w tegorocznej edycji,
- zmiany repertuaru należy zgłaszać najpóźniej do dnia 20 marca 2025r. W innym przypadku uczestnik zobowiązany jest przedstawić wcześniej podane utwory,
- zmianę akompaniatora należy zgłosić najpóźniej przed rozpoczęciem danej grupy, w której uczestnik bierze udział. Zbyt późne zgłoszenie spowoduje błędne przedstawienie akompaniatora publiczności przez prowadzącego,
- Laureaci I miejsc zobowiązani są do wystąpienia podczas koncertu finałowego (nieobecność dyskwalifikuje do otrzymania nagrody Grand Prix).
- Oceny uczestników, dokona Jury, składające się z pedagogów – flecistów. Werdykt Jury jest niepodważalny.
- Wszyscy uczestnicy otrzymają Dyplomy Uczestnictwa. Organizatorzy przewidują nagrody rzeczowe dla Laureatów. NAGRODA GRAND PRIX – Flet Azumi AZ-Z1RE, dla uczestnika, który zdobędzie największą ilość punktów (ze wszystkich kategorii). W przypadku, gdy kilku uczestników otrzyma taką samą ilość punktów, wybór zwycięzcy nagrody GRAND PRIX, należy do jury.
- Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest terminowe przesłanie zgłoszenia(w wersji edytowalnej word oraz scan), wraz z podpisanymi zgodami na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdzeniem wpłaty wpisowego do dnia 10 marca 2025r.
Niżej wymienione dokumenty, należy przesłać na adres mailowy konkurs@psmpleszew.pl - Organizatorzy zastrzegają sobie prawo, do wprowadzenia limitu uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku niezakwalifikowania uczestnika, ze względów organizacyjnych, wpisowe będzie zwracane, a uczestnik zostanie o tym poinformowany do dnia 12 marca 2025r.
- Wpisowe, które wynosi 150 zł, należy wpłacić na konto bankowe Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie.
Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 24 1010 1469 0033 7513 9134 0000,
z dopiskiem: Imię i Nazwisko uczestnika, Pleszewski Konkurs Fletowy.
Wpisowe nie podlega zwrotowi.
Uwaga!
Szczegółowy harmonogram konkursu zostanie umieszczony na stronie szkoły www.gov.pl/web/psmpleszew ,na szkolnym facebooku https://www.facebook.com/psmpleszew/ oraz na facebooku konkursowym
https://www.facebook.com/PleszewskiKonkursFletowy/
najpóźniej 20 marca 2025r.
Wszelkie pytania prosimy kierować do koordynatora konkursu
Maria Garsztka tel. 606912245, mail m.garsztka@psmpleszew.pl
Materiały
Karta zgłoszenia na IV Pleszewski Konkurs FletowyKARTA_ZGŁOSZENIA.docx 0.04MB Klauzula informacyjna dla akompaniatora
Klauzula_informacyjna_dla_akompaniatora.pdf 0.85MB