W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku

Ogłoszenie o zbędnych składnikach przenośnych Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie 


Stosownie do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. 2019 poz. 2004) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie o zbędnych składnikach rzeczowych zawartych w ruchomych, których szczegółowy wykaz zawiera się w dodatku nr 1 .


Wymienione drugie urządzenie ruchome może być:

  1. Nieodpłatnego przesłania, na pisemny wniosek jednostek podanych w § 38 Rozporządzenia przywołanego po wyżej (wzór druku stanowi nr 2 do Ogłoszenia).
  2. Darowizny, na pisemny wnioski jednostek podanych w § 39 Rozporządzenia przywołanego po wyżej (wzór druku stanowi atak nr 3 do Ogłoszenia).

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Wnioski o których mowa powyżej, należy uwzględnić w wykazie do 17 października 2024 r. (liczy się – dane wpływu do PSM w Pleszewie) na adres:
Państwowa Szkoła Muzyczna 
I stopnia im. Wojciecha Kilara
al. Wojska Polskiego 7
63 – 300 Pleszew
lub na adres e-mail:  sekretariat@psmpleszew.pl 


KOLEJNOŚĆ ROZPATRYWANIA WNIOSKÓW

  1. W przypadku, gdy nieodpłatne skutki nie zostaną osiągnięte, pozostałości składnika ruchomego mogą zostać dostarczone w formie użytkowej lub końcowej sprzedanej .
  2. Rozpatrywanie systemu o nieodpłatne dostarczanie lub udostępnianie będzie dostępne z kolejnością ich dostępności. W przypadku stosowania z takim samym identyfikatorem stosowania do jednostek, do wyboru jednostki, który może być stosowany przez dyrektora Państwowej Szkoły Muzycznej, po przeprowadzeniu analizy potrzeb podmiotu stosowania.
  3. Państwowa Szkoła Muzyczna, która została poddana analizie, zawiera wszystkie wymagane informacje i wnioski.
  4. W przypadku stosowania, które nie podlega obowiązkowi formalnemu lub budzi wątpliwości dyrektora szkoły, może pojawić się o zastosowanie (uzupełniony wniosek będzie rozpatrywany w późniejszym terminie).
  5. Rozpatrzenie zostanie rozpatrzone w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty wpływu.
  6. Państwowa Szkoła Muzyczna sama w sobie prawo do instrukcji procedury zbycia składników rzeczowych, które mogą zostać dostarczone bez konieczności stosowania.

DANE KONTAKTOWE
Pracownikiem prawnym do kontaktu w sprawie jest Marzena Napieralska, telefon kontaktowy 62 74-22-171 ( w godzinach 9:00 do 15:00)
Zbędne mechanizmy ruchomego można zastosować we wtorki iw piątki, w godzinach 17:00-18: 00 w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie, po wcześniejszym ustaleniu terminu oględzin pod numerem telefonu 62 74 22 171.

 

Materiały

Wykaz zbędnych składników majątku ruchomego
załącznik​_nr​_1​_-​_wykaz​_zbędnych​_składników​_majątku​_ruchomego.pdf 0.36MB
wniosek o nieodpłatne przekazanie
załącznik​_nr​_2​_-​_wniosek​_o​_nieodpłatne​_przekazanie.pdf 0.45MB
wniosek o dokonanie darowizny
załącznik​_nr​_3​_-​_wniosek​_o​_dokonanie​_darowizny.pdf 0.45MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.09.2024 15:57 Marzena Napieralska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sławomir Moch
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku 1.0 18.09.2024 15:57 Marzena Napieralska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}