W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności PSM I i II stopnia im. K. Szymanowskiego w Zamościu są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek

Wypełniony wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psmzam.pl
  • listownie na adres: PSM I i II stopnia im. K. Szymanowskiego w Zamościu, ul. Kosciuszki 5, 22-400 Zamość
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PSM_ZAMOSC_1218/skrytka

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
wiosek​_o​_udostepnienie​_danych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2022 11:00 Michał Piróg
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Alicja Słupska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 3.0 13.12.2022 11:52 Michał Piróg
Dostęp do informacji publicznej 2.0 13.12.2022 11:38 Michał Piróg
Dostęp do informacji publicznej 1.0 13.12.2022 11:00 Michał Piróg

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}