W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w zakresie kierowanej do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bytomiu korespondencji oraz rozmów telefonicznych

TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

Administratorem danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bytomiu reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego/ Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej z siedzibą w Bytomiu przy ul. Stanisława Moniuszki 25.

 

DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA

Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: psse.bytom@sanepid.gov.pl, za pośrednictwem ePUAP lub pisemnie na adres: 41-902 Bytom ul. Stanisława Moniuszki 25.

 

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bytomiu wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod.psse.bytom@sanepid.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

 

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia przesłanej do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bytomiu korespondencji oraz spraw załatwianych telefonicznie. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. e RODO. W zakresie rozmów telefonicznych dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a tj: udzielonej zgody w celu udzielenia odpowiedzi na zadawane pytania.

 

ODBIORCY DANYCH

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane lub mogą mieć do nich dostęp następujące kategorie odbiorców:

    inne właściwe organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, inne organy administracyjne, sądy – jeżeli na mocy przepisów szczególnych administrator zobowiązany jest do przekazania im danych osobowych bądź podmioty te są uprawnione do żądania udostępnienia takich danych.
    inne strony lub uczestnicy postępowań, którym na mocy przepisów kodeksu postępowania administracyjnego przysługuje prawo wglądu w akta prowadzonego postępowania,
    dostawcy usług, z których korzysta administrator celem zapewnienia wykonywania przez niego zadań, w tym dostawcy oprogramowania, dostawcy usług teleinformatycznych, operatorzy pocztowi.

 

PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO ORAZ PROFILOWANIE

Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych, nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

 

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dane będą przetwarzane w okresie przewidzianym dla archiwizacji dokumentów.

 

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do Pani / Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, sprzeciwu, ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich przetwarzania;

 

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa Telefon: 22 531 03 00.

 

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich przetwarzanie jest warunkiem rozpatrzenia korespondencji oraz udzielenia odpowiedzi i informacji.

{"register":{"columns":[]}}