W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zgłoszenie nieprawidłowości

25.09.2024

W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chodzieży zarządzeniem Nr 9/2024 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chodzieży z dnia 18 września 2024 r. wdrożona jest procedura zgłoszeń wewnętrznych na podstawie art. 10 ust. 4 ustawy z 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (t.j. z dnia 11 marca 2024r. Dz. U. z 2024r. poz. 416) w związku z art. 8 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937  z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz.U. UE. L. 305.17 ze zm.) oraz art. 1 ust. 3, art. 24 ust. 1 i ust. 3 pkt 2 oraz art. 29 ustawy z 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów (Dz. U z 2024r. poz. 928).
Podstawowym celem Procedury jest utworzenie systemu informowania o nieprawidłowościach w PSSE w Chodzieży poprzez stworzenie bezpiecznych kanałów zgłoszeniowych, zapobiegających podejmowaniu jakichkolwiek działań odwetowych wobec Sygnalisty.

Osobą upoważnioną w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chodzieży do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych naruszenia prawa, ich weryfikacji, podejmowania działań następczych, kontaktu z sygnalistą oraz przetwarzania danych osobowych sygnalisty, osoby której dotyczy zgłoszenie, oraz osoby trzeciej wskazanej w zgłoszeniu, przekazywania zainteresowanym informacji na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych, a także prowadzenia rejestru zgłoszeń wewnętrznych jest Katarzyna Januszczak.
Jeżeli posiadasz informacje o naruszeniu prawa, uzyskane w kontekście związanym z pracą lub współpracą z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Chodzieży – zgłoś je niezwłocznie za pośrednictwem:

  • poczty elektronicznej – na adres:  zgloszenia.psse.chodziez@sanepid.gov.pl;

  • listownie – wysyłając informację za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Chodzieży, ul. Składowa 5, 64-800 Chodzież z dopiskiem na kopercie: „Zgłoszenie naruszenia prawa”;

  • osobiście – podczas bezpośredniego spotkania z osobą upoważnioną zorganizowanego, na wniosek sygnalisty zgłoszony telefonicznie, na piśmie lub osobiście, w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku;

  • telefonicznie – od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 15.00, dzwoniąc na numer telefonu 723 300 159

Zgłoszenia możesz dokonać na załączonym poniżej formularzu.

WAŻNE !!!
Zgłoszenia niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu do kontaktu (zgłoszenia anonimowe) pozostawia się bez rozpoznania.

Materiały

Procedura zgłoszeń wewnętrznych
Procedura​_zgłoszeń​_wewnętrznych​_-​_PSSE​_w​_Chodzieży2.pdf 0.33MB
Formularz zgłoszenia naruszenia prawa
Formularz​_zgłoszenia​_naruszenia​_prawa.pdf 0.22MB
Formularz zgłoszenia naruszenia prawa
Formularz​_zgłoszenia​_naruszenia​_prawa.docx 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.10.2024 11:53 Oskar Herzog
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oskar Herzog
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zgłoszenie nieprawidłowości 3.0 27.11.2024 07:47 Oskar Herzog
Zgłoszenie nieprawidłowości 2.0 14.10.2024 10:20 Oskar Herzog
Zgłoszenie nieprawidłowości 1.0 07.10.2024 11:53 Oskar Herzog

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}