W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości

Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 złotych netto (Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.).

1. Zamawiający:

Powiatowa Stacja
Sanitarno-Epidemiologiczna w Chorzowie
ul. Kazimierza Wielkiego 6
41-500 Chorzów
tel. 32/24124945
skrytka pocztowa 142
e-mail:
psse.chorzow@sanepid.gov.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chorzowie określonych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Ilości wskazane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia podanych w załączniku ilości w zależności od faktycznych potrzeb.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamówienia bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych na rzecz Wykonawcy.

W przypadku konieczności zwiększenia planowanych dostaw materiałów Wykonawca zobowiąże się do ich dostawy w cenach określonych w złożonej ofercie.

Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie składanego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru. Złożenie zamówienia może nastąpić drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne części zamówienia w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

3. Sposób przygotowania oferty:

  • Ofertę należy złożyć na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu (załącznik nr 1 i 2)
  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Podane w ofercie ceny powinny być cenami brutto w PLN i obejmować wszystkie składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zapytania.

4. Miejsce oraz termin składania ofert:

  • Oferta powinna być przesłana do dnia 15 grudnia 2023r. za pośrednictwem:

- poczty elektronicznej na adres: ao.psse.chorzow@sanepid.gov.pl
- poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:

 Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 
ul. Kazimierza Wielkiego 6
41-500 Chorzów

  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  • Do oferty należy załączyć wypełniony Formularz cenowy i ofertowy zgodnie z wzorem określonym w załączniku 1 i 2.

5. Kryterium wyboru oferty:

Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium:
Cena brutto – 100%,
liczba punktów badanej oferty = cena minimalna/cena badanej oferty x100.

Wykonawca w cenie oferty winien zawrzeć wszystkie koszty związane z cyklicznymi dostawami (tj. transport, rozładunek i wniesienie do wskazanego pomieszczenia).

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów do złożenia ofert dodatkowych. Zamawiający dokona następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę.

6. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty i jej realizacji:

  • O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże informacje w formie pisemnej na wskazany w ofercie adres.
  • Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie zlecenia uwzględniającego treść zapytania ofertowego i treść zlecenia oraz podpisania umowy.

7 . Unieważnienie zapytania ofertowego:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

8. Zawarcie umowy

Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, nie podpisze umowy, w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ponownego przeprowadzania postepowania.

9. Wymagana forma płatności za wykonanie usługi.

Przelew z odroczonym (14- dniowym) terminem płatności.

10. Dodatkowe informacje:

Dodatkowych informacji udziela Aneta Adamus, kontakt:
tel. 887 435 293,
aneta.adamus@chorzow.psse.gov.pl

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe.pdf 1.91MB
Formularz ofertowo-cenowy
Formularz​_ofertowo-cenowy.docx 0.03MB
Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO.docx 0.02MB
Oświadczenie
Oświadczenie.docx 0.01MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}