Zapytanie ofertowe na dostawę 2 szt. laptopów
19.07.2023
Nasz znak: DEA.2600.32.2023.HF Data: dnia 19.07.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie o udzielenie zamówienia przedmiot zamówienia:
Dostawa laptopów 2 szt.
dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Głubczycach ul. Grunwaldzka 1b, 48-100 Głubczyce w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI REACT-EU ,Działania 11.3.Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia na realizację projektu pn.:”Wzmocnienie Infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych, w celu zwiększenia efektywności ich działania”:
- ZAMAWIAJĄCY
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Głubczycach
ul. Grunwaldzka 1b, 48-100 Głubczyce
tel.: 77471 07 17
Adres e-mail: sekretariat.psse.glubczyce@sanepid.gov.pl
NIP: 748 14 40 301
REGON: 531 596 929
- TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) na podstawie art.2 ust.1 pkt 1 tej ustawy. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zarządzeniem nr 3/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Głubczycach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zamówień Publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia LAPTOP 2 sztuki
- Kod CPV - 302213100 – komputery przenośne
- Miejsce realizacji zamówienia - Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Głubczycach ul. Grunwaldzka 1b, 48-100 Głubczyce
- Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
- Oferowany produkt musi spełniać określone w załączniku nr 2 parametry techniczne. Parametry urządzenia mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w zapytaniu ofertowym.
- Termin wykonania zamówienia: wrzesień 2023r.
- W ramach dostawy przedmiotu zamówienia udzielona zostanie gwarancja minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, ZWIĄZANIE Z OFERTĄ, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
- Oferty niekompletne, nieczytelne, niepodpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta lub złożenie po terminie zostaną odrzucone.
- Kompletna oferta powinna zawierać wszystkie wymienione poniżej dokumenty:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2
- Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych zamawiającego
z wykonawcą – załącznik nr 3 - Wzór umowy – załącznik nr 4
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w zamkniętej kopercie do Sekretariatu PSSE
w Głubczycach lub w formie elektronicznej. Koperta zawierająca ofertę musi być opatrzona opisem zawierającym nazwę Oferenta oraz wskazanie nazwy zapytania ofertowego, którego dotyczy złożona oferta. Oferty złożone w formie elektronicznej powinny zawierać w tytule e-maila nazwę zapytania ofertowego, którego dotyczy złożona oferta. Ofertę
w formie elektronicznej należy w formie zabezpieczonej hasłem – hasło do odblokowania oferty należy przesłać e-mailem następnego dnia po terminie składania ofert do godz. 10:00 tj. 31.07.2023r. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31 lipca 2023 roku o godzinie 11.
- Termin składania ofert upływa w dniu 28 lipca 2023 roku o godzinie 15:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane i oceniane (decyduje data wpływu oferty)
- Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
- Oferta musi zawierać cenę brutto i netto wyrażoną w złotych (PL). Cena uwzględnia wszystkie koszty związane realizacją zamówienia.
- Odrzuceniu podlegać będą oferty, w których z załączonej specyfikacji technicznej przedmiotu oferty nie będzie wprost wynikać, że wszystkie zapisy zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 zapytania ofertowego) będą spełnione.
- Po terminie składania ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert.
- KRYTERIA OCENY OFERTY
Prze dokonaniem oceny ofert, wszystkie oferty zostaną sprawdzone w celu stwierdzenia czy spełniają wymagania określone w dokumentach zapytania ofertowego. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium cenowego. Najkorzystniejszą ofertą zostanie wybrana ta,
z najniższą zaproponowaną ceną produktu spełniającego wymagania zawarte
w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Jeśli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taką samą cenę, wówczas zamawiający może podjąć negocjację ze wszystkimi Oferentami. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oferenci, którzy chcą ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki:
- posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
- posiadać wiedzę i doświadczenie umożliwiające prawidłową realizację zamówienia
- dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia;
- nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenie dot. braku powiązań – zał. Nr 3 do zapytania ofertowego
- WARUNKI UNIEMOŻLIWIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postepowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności,
w szczególności w przypadku:
- braku choćby jednej ważnie jednej złożonej oferty,
- gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowanie nie leży w interesie Zamawiającego,
- gdy złożone oferty są wyższe niż środki przeznaczone na realizację tego zamówienia przez Zamawiającego.
- POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do dokumentacji zapytania ofertowego wraz z załącznikami. O wprowadzonych zmianach poinformuje niezwłocznie Oferentów, którzy złożyli ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz umieści informację o zmianach na stronie internetowej, na której upubliczniono zapytanie ofertowe.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Jeśli firma/instytucja, której oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Zapytanie zostało upublicznione na stronie internetowej PSSE w Głubczycach.
- Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym Zapytaniu ofertowym przeznaczone są wyłącznie celu przygotowania oferty.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Oferent.
- Oferent winien zapoznać się z całością niniejszego Zapytania ofertowego. Wszystkie formularze zawarte w Zapytaniu ofertowym , a w szczególności formularz oferty i załączniki zostaną wypełnione przez oferenta ściśle wg wskazówek.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania ofertowego. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie , przed upływem terminu do składania ofert.
W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Oferentom i będzie dla nich wiążąca. - Pytania dotyczące treści zamówienia prosimy kierować na adres e-mail: sekretariat.psse.glubczyce@sanepid.gov.pl
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu ofertowym mają zastosowania przepisy Kodeksu cywilnego.
- KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:
- Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz wszelkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Głubczycach
ul. Grunwaldzka 1b. 48-100 Głubczyce
- Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych
i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: iodo.psse.glubczyce@sanepid.gov.pl, - ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem, o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku gdy dojdzie do zawarcia umowy również w celu związanym z realizacją rozliczeniem umowy. - odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publiczne (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 1330 ze zm.)
- ww. dane będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania,
a jeśli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy; - w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
- żadnej osobie fizycznej której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 16 ust. 1 lit. c RODO
- OSOBY DO KONTAKTU
Andrzej Kuśnierski
andrzej.kusnierski@sanepid.gov.pl
774710717 wew. 105
- WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Załączniki:
Nr 1: Formularz ofertowy
Nr 2: Opis przedmiotu zamówienia
Nr 3: Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowy zamawiającego z wykonawcą
Nr 4: Wzór umowy
Nr 5: Protokół odbioru
Materiały
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowyZałącznik_nr_1_-_formularz_ofertowy.docx 0.06MB Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia
ZAŁ_nr_2_opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.12MB Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy
Zal_nr_3_Oświadczenie_wykonawcy_laptop.docx 0.06MB Załącznik nr 4 - Wzór umowy
Zal_nr_4_Wzór_umowy_laptop.pdf 0.20MB Załącznik nr 5 - Protokół odbioru
Zał_nr_5_Protokół_odbioru.pdf 0.15MB