Wniosek o zapewnienie dostępności oraz możliwość złożenia skargi
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu
w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu
2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu drogą elektroniczną lub za pośrednictwem poczty na adres:
- Nazwa jednostki: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gostyniu
- Adres: ul. Przy Dworcu 4, 63-800 Gostyń
- E-mail: sekretariat.psse.gostyn@sanepid.gov.pl
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich
Materiały
Wniosek o zapewnienie dostępności3_zał_1_Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.doc 0.04MB Wniosek o zapewnienie dostępności
3_zał_1_Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.pdf 0.19MB