W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

8. Produkty kosmetyczne

Symbol PAO

Produkty kosmetyczne stosowane w obiekcie powinny posiadać aktualne daty ważności i być oznakowane w języku polskim. W przypadku, kiedy produkt oznakowany jest symbolem PAO (otwarty słoiczek należy opisać go datą otwarcia.

     Symbol PAO (ang. Period After Opening) widnieje na tych artykułach kosmetycznych, których data ważności określana jest względem daty otwarcia. Przykładowo, jeżeli produkt kosmetyczny oznakowany otwartym wieczkiem z symbolem 12M został otwarty 1 października jest on ważny do 1 października kolejnego roku. W niektórych przypadkach artykuły kosmetyczne posiadają 2 daty ważności – jedna określona przez producenta informująca, że produkt nieotwarty jest ważny przykładowo 3 lata od daty produkcji i druga determinowana datą otwarcia. Jeżeli artykuł kosmetyczny posiada datę ważności producenta określoną na np. marzec 2025r., a produkt został otwarty 1 października 2024r. i jest oznaczony symbolem PAO 12M, pozostaje on ważny jedynie do marca 2025r.

{"register":{"columns":[]}}