W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Struktura organizacyjna

W skład Powiatowej Stacji wchodzą następujące komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy:

  1.     Oddział Nadzoru Sanitarnego
  • Sekcja Higieny Komunalnej;
  • Sekcja Higieny Żywności, Żywienia i Przedmiotów Użytku;
  • Sekcja Higieny Dzieci i Młodzieży;
  • Sekcja Epidemiologii;
  • Sekcja Higieny Pracy;
  • Sekcja Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego;
  1. Sekcja Administracyjno-Gospodarcza;
  2. Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia;
  3. Samodzielne Stanowisko Pracy Głównego Księgowego;
  4. Samodzielne Stanowisko Pracy Głównego Specjalisty do Spraw Systemu Jakości;
  5. Samodzielne Stanowisko Pracy Radcy Prawnego;
  6. Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych i Szkoleń;
  7. Inspektor Ochrony Danych.

Materiały

Schemat Organizacyjny PSSE w Koszalinie
Schemat​_Organizacyjny​_​_PSSE​_w​_Koszalinie.pdf 0.09MB
Regulamin Organizacyjny PSSE w Koszalinie
Regulamin​_Organizacyjny​_PSSE​_w​_Koszalinie​_2023​_r.pdf 7.87MB
Zarządzenie dotyczące Regulaminu organizacyjnego
Zarządzenie​_Regulamin​_organizacyjny.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.02.2021 11:00 Daniel Dubowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Horowska-Staszek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Struktura organizacyjna 7.0 20.11.2024 08:20 Daniel Dubowski
Struktura organizacyjna 6.0 15.05.2024 12:29 Daniel Dubowski
Struktura organizacyjna 5.0 01.03.2024 13:48 Daniel Dubowski
Struktura organizacyjna 4.0 07.12.2023 09:46 Daniel Dubowski
Struktura organizacyjna 3.0 07.07.2021 14:45 Daniel Dubowski
Struktura organizacyjna 2.0 07.07.2021 14:34 Daniel Dubowski
Struktura organizacyjna 1.0 10.02.2021 11:00 Daniel Dubowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}