W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Ochrona Danych Osobowych

INFORMACJA W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Szanowni Państwo,

Kierując się rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO’’), PSSE w Mielcu (dalej ,,Administrator’’) przekazuje poniżej informacje istotne z punktu widzenia procesu przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących od dnia 25 maja 2018 r. Pani/Panu uprawnieniach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Mielcu reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego będącego jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Mielcu z siedzibą w Mielcu, ul. Skłodowskiej- Curie 8, 39-300 Mielec.

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są:

 a. w celu bieżącego i zapobiegawczego nadzoru sanitarnego wynikającego z zadań nałożonych na Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mielcu zgodnie z ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (podstawa z art. 6 ust.1 lit. c, e; art.9 ust.2 lit. b, g, h, i, j RODO),

b. w celu realizacji usługi polegającej na wykonaniu badań laboratoryjnych w zakresie analizy żywności, wody, kosmetyków, przedmiotów użytku, badań/ pomiarów środowiska pracy, pomiarów promieniowania (podstawa z art. 6 ust.1 lit. b RODO),

c. w celu realizacji usługi polegającej na wykonaniu badań laboratoryjnych w zakresie diagnostyki medycznej (podstawa z art. 9 ust.2 lit. h RODO),

d. w celu nawiązania kontaktu z klientem dla sprawniejszej realizacji usług przetwarzamy dane kontaktowe klienta: numer telefonu, adres e-mail, imię, nazwisko.

3. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych w celu i na podstawach wskazanych powyżej w uzasadnionych prawnie przypadkach.

4. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a. prawo dostępu do swoich danych (podstawa z art. 15 RODO);
b. prawo otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu (podstawa z art. 15 RODO);
c. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych (podstawa z art. 16 RODO);
d. prawo do usunięcia danych (podstawa z art. 17 RODO);
e. prawo do ograniczenia przetwarzania (podstawa z art. 18 RODO);
f. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (podstawa z art. 21 RODO);
g. prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora (podstawa z art. 20 RODO);
h. w przypadkach uznania, iż przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Organu Nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (podstawa z art. 13 ust. 2 lit. d).

Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przez przepisy prawa.

6. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane następującym odbiorcom: operatorom pocztowym i kurierom, bankom w zakresie realizacji płatności, sądom i organom egzekucyjnym w przypadku nieuiszczenia należnej zapłaty. Dane mogą być przekazywane również instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy oraz podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym) np. firmom informatycznym wykonującym usługi na rzecz Administratora.

7. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany na podstawie profilowania Pani/Pana danych osobowych.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przez Administratora:

- w celu realizacji bieżącego i zapobiegawczego nadzoru sanitarnego, w zakresie wymaganym przepisami prawa jest obligatoryjne, w pozostałym zakresie dobrowolne.

-w celu wykonania badań laboratoryjnych. Konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji tych usług.

9. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych : Joanna Kilian, tel. 17 586 30 21 wew. 18 , e-mail: iod.psse.mielec@sanepid.gov.pl

 

W załącznikach poniżej znajdują się klauzule informacyjne:

Materiały

Klauzula informacyjna dla osób odbywajacych praktykę
Klauzula​_informacyjna​_dla​_osób​_odbywajacych​_praktykę.pdf 0.59MB
Klauzula w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Klauzula​_w​_postępowaniu​_o​_udzielenie​_zamówienia​_publicznego.pdf 0.39MB
Klauzula dla osób zgłaszających przemoc wobec małoletnich
Klauzula​_dla​_osób​_zgłaszających​_przemoc​_wobec​_małoletnich.pdf 0.19MB
Klauzula informacyjna dla osób zainteresowanych podjęciem pracy w PSSE Mielec
Klauzula​_informacyjna​_dla​_osób​_zainteresowanych​_podjęciem​_pracy​_w​_PSSE​_Mielec.pdf 0.19MB
Klauzula w sprawie ochrony danych osobowych dla osób kierujących skargi lub wnioski do PPIS w Mielcu
Klauzula​_w​_sprawie​_ochrony​_danych​_osobowych​_dla​_osób​_kierujących​_skargi​_lub​_wnioski​_do​_PPIS​_w​_Mielcu.pdf 0.19MB
Informacja w sprawie ochrony danych osobowych dla osób,podmiotów wnioskujacych o dostęp do inf. publicznej
Informacja​_w​_sprawie​_ochrony​_danych​_osobowych​_dla​_osób,podmiotów​_wnioskujacych​_o​_dostęp​_do​_inf​_publicznej.pdf 0.19MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.06.2024 14:13 Arkadiusz Cyran
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Arkadiusz Cyran
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ochrona Danych Osobowych 3.0 17.10.2024 11:39 Arkadiusz Cyran
Ochrona Danych Osobowych 2.0 14.10.2024 12:42 Arkadiusz Cyran
Ochrona Danych Osobowych 1.0 13.06.2024 14:13 Arkadiusz Cyran

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}