Ochrona Danych Osobowych
INFORMACJA W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Szanowni Państwo,
Kierując się rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO’’), PSSE w Mielcu (dalej ,,Administrator’’) przekazuje poniżej informacje istotne z punktu widzenia procesu przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących od dnia 25 maja 2018 r. Pani/Panu uprawnieniach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Mielcu reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego będącego jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Mielcu z siedzibą w Mielcu, ul. Skłodowskiej- Curie 8, 39-300 Mielec.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są:
a. w celu bieżącego i zapobiegawczego nadzoru sanitarnego wynikającego z zadań nałożonych na Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mielcu zgodnie z ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (podstawa z art. 6 ust.1 lit. c, e; art.9 ust.2 lit. b, g, h, i, j RODO),
b. w celu realizacji usługi polegającej na wykonaniu badań laboratoryjnych w zakresie analizy żywności, wody, kosmetyków, przedmiotów użytku, badań/ pomiarów środowiska pracy, pomiarów promieniowania (podstawa z art. 6 ust.1 lit. b RODO),
c. w celu realizacji usługi polegającej na wykonaniu badań laboratoryjnych w zakresie diagnostyki medycznej (podstawa z art. 9 ust.2 lit. h RODO),
d. w celu nawiązania kontaktu z klientem dla sprawniejszej realizacji usług przetwarzamy dane kontaktowe klienta: numer telefonu, adres e-mail, imię, nazwisko.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych w celu i na podstawach wskazanych powyżej w uzasadnionych prawnie przypadkach.
4. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a. prawo dostępu do swoich danych (podstawa z art. 15 RODO);
b. prawo otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu (podstawa z art. 15 RODO);
c. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych (podstawa z art. 16 RODO);
d. prawo do usunięcia danych (podstawa z art. 17 RODO);
e. prawo do ograniczenia przetwarzania (podstawa z art. 18 RODO);
f. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (podstawa z art. 21 RODO);
g. prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora (podstawa z art. 20 RODO);
h. w przypadkach uznania, iż przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Organu Nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (podstawa z art. 13 ust. 2 lit. d).
Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przez przepisy prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane następującym odbiorcom: operatorom pocztowym i kurierom, bankom w zakresie realizacji płatności, sądom i organom egzekucyjnym w przypadku nieuiszczenia należnej zapłaty. Dane mogą być przekazywane również instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy oraz podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym) np. firmom informatycznym wykonującym usługi na rzecz Administratora.
7. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany na podstawie profilowania Pani/Pana danych osobowych.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przez Administratora:
- w celu realizacji bieżącego i zapobiegawczego nadzoru sanitarnego, w zakresie wymaganym przepisami prawa jest obligatoryjne, w pozostałym zakresie dobrowolne.
-w celu wykonania badań laboratoryjnych. Konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji tych usług.
9. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych : Joanna Kilian, tel. 17 586 30 21 wew. 18 , e-mail: iod.psse.mielec@sanepid.gov.pl
W załącznikach poniżej znajdują się klauzule informacyjne:
Materiały
Klauzula informacyjna dla osób odbywajacych praktykęKlauzula_informacyjna_dla_osób_odbywajacych_praktykę.pdf 0.59MB Klauzula w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Klauzula_w_postępowaniu_o_udzielenie_zamówienia_publicznego.pdf 0.39MB Klauzula dla osób zgłaszających przemoc wobec małoletnich
Klauzula_dla_osób_zgłaszających_przemoc_wobec_małoletnich.pdf 0.19MB Klauzula informacyjna dla osób zainteresowanych podjęciem pracy w PSSE Mielec
Klauzula_informacyjna_dla_osób_zainteresowanych_podjęciem_pracy_w_PSSE_Mielec.pdf 0.19MB Klauzula w sprawie ochrony danych osobowych dla osób kierujących skargi lub wnioski do PPIS w Mielcu
Klauzula_w_sprawie_ochrony_danych_osobowych_dla_osób_kierujących_skargi_lub_wnioski_do_PPIS_w_Mielcu.pdf 0.19MB Informacja w sprawie ochrony danych osobowych dla osób,podmiotów wnioskujacych o dostęp do inf. publicznej
Informacja_w_sprawie_ochrony_danych_osobowych_dla_osób,podmiotów_wnioskujacych_o_dostęp_do_inf_publicznej.pdf 0.19MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.06.2024 14:13 Arkadiusz Cyran
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Arkadiusz Cyran
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ochrona Danych Osobowych | 3.0 | 17.10.2024 11:39 Arkadiusz Cyran |
Ochrona Danych Osobowych | 2.0 | 14.10.2024 12:42 Arkadiusz Cyran |
Ochrona Danych Osobowych | 1.0 | 13.06.2024 14:13 Arkadiusz Cyran |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP