Nabór na stanowisko: Kierownik Sekcji Higieny Komunalnej
21.02.2023
DYREKTOR POWIATOWEJ STACJI SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNEJ W NOWYM TARGU
poszukuje kandydata na stanowisko:
KIEROWNIK SEKCJI HIGIENY KOMUNALNEJ
Miejsce pracy: NOWY TARG
Numer referencyjny: KD.210.1.2023
21-02-2023 r.
1. Miejsce wykonywania pracy: Nowy Targ
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie oraz nadzór nad Sekcją Nadzoru Higieny Komunalnej
- Przeprowadzanie oraz nadzorowanie wykonywanych czynności kontrolnych w obiektach użyteczności publicznej podległych pracowników na terenie powiatu nowotarskiego
- Koordynacja i nadzór nad bezpieczeństwem zdrowotnym wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, w kąpieliskach, basenach, prowadzenie baz danych dot. jakości wody, weryfikacja zgromadzonych danych
- Nadzór oraz przygotowywanie planów pracy, harmonogramów, sprawozdań, ocen i analiz, bieżących informacji o realizacji zadań
- Nadzór nad czynnościami dotyczącymi ekshumacji, przewozu zwłok i szczątków ludzkich ( przygotowywanie dokumentów oraz kontrole ekshumacji)
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń, konsultacji oraz instruktażu dla pracowników Sekcji w zagadnieniach objętych zadaniami Sekcji Nadzoru Higieny Komunalnej
- Współpraca z instytucjami administracji rządowej, samorządowej oraz organami kontroli
- Nadzór oraz prowadzenie postepowania administracyjnego i egzekucyjnego
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji Sekcji, parafowanie lub podpisywanie dokumentów wychodzących z Sekcji
- Nadzór nad wyposażeniem i sprzętem pomiarowym
4. Wymagania:
- Wykształcenie wyższe drugiego stopnia mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14.03.1985r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej(Dz.U. Nr 48 poz. 283) na jednym z wyszczególnionych kierunków: inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska, nadzór sanitarno-epidemiologiczny, zdrowie publiczne i pokrewne
- Dodatkowe kwalifikacje mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej z zakresu: ochrona środowiska, zdrowie publiczne, zarzadzanie zasobami ludzkimi- potwierdzone ukończeniem studiów kierunkowych podyplomowych, studiów doktoranckich albo specjalizacji
- Znajomość przepisów z zakresu zadań Inspekcji Sanitarnej, kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Sekcję, w szczególności:
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz.U. z 2021 poz. 2000)
- znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach; (Dz.U. z 2022 poz. 1230)
- znajomość ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne; ( Dz.U. z 2022 poz.2625)
- znajomość ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków; ( Dz.U. z 2020 poz. 2028)
- znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi; (Dz. U. 2017 poz. 2294)
- znajomość ogólnych wymagań wynikających z przepisów dotyczących obiektów użyteczności publicznej
- znajomość ustawy z dnia 5 grudnia 2008 o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. z 2022 poz. 1657)
- Co najmniej 5-letni staż pracy
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem min 6 m-c.
5. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w Inspekcji Sanitarnej lub administracji publicznej
- Zdolność analitycznego myślenia, umiejętność samodzielnej pracy, umiejętność pracy w zespole, niekonfliktowy charakter, sumienność, samodzielność, konsekwencja w działaniu, odporność na stres
- Wykonywanie zadań w sytuacjach stresowych, dyspozycyjność, obowiązkowość, terminowość,
- Prawo jazdy kat. B potrzebne do przewozu osób
6. Oferujemy:
- Wynagrodzenie wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków wynagradzania za pracę pracowników podmiotów leczniczych działających w formie jednostki budżetowej z dnia 17 lipca 2014 r. (Tekst jednolity Dz. U. z 2022 poz. 1596)
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Pakiet świadczeń socjalnych ( m.in. dopłata do wypoczynku, wyjazdy integracyjne)
7.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Curriculum vitae
- Kwestionariusz osobowy - stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko pracy
- Klauzula obowiązku informacyjnego w procesie rekrutacji - stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko pracy ( wraz z własnoręcznym podpisem.)
- Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie- do wglądu,
- Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679, wyrażam zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Targu na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 ) przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Nowym Targu, ul. Jana Kazimierza 6, na potrzeby rekrutacji.” – wraz z własnoręcznym podpisem.
Uwaga: Dokumenty aplikacyjne kandydatów bez ww. klauzuli nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone
8. Termin składania dokumentów do : 06 marca 2023 r. do godz. 14oo.
Wymagane dokumenty należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Targu
ul. Jana Kazimierza 6 34-400 Nowy Targ
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Rekrutacja: KD.210.1.2023 ”
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie.
9. Dodatkowe informacje:
- Dokumenty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Selekcja końcowa kandydatów odbędzie się na podstawie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, w tym:
- zaprezentowanie siebie, swojego wykształcenia i doświadczenia zawodowego,
- udzielenie odpowiedzi na pytania,
- Stacja zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych do postępowania
rekrutacyjnego będzie można odebrać w terminie jednego miesiąca od zakończenia naboru. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone
Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji udziela starszy specjalista do spraw kadrowo płacowych numer tel. 18 266 29 14 wewnętrzny: 205 .
Materiały
załącznik_nr_1_Kwestionariuszzałącznik_nr_1_Kwestionariusz.docx 0.01MB Załącznik_nr_2_klauzula_-_zgoda_i_rekrutacja
Załącznik_nr_2_klauzula_-_zgoda_i_rekrutacja.docx 0.02MB