W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Dyrektor Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Obornikach

przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:

w środy w godzinach od 14:30 do 15:30 oraz
w czwartki w godzinach od 8:00 do 9:00

w budynku przy ul. Piłsudskiego 76 (wejście A, pokój 24)

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie (pocztą na adres korespondencyjny ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki); telegraficznie (fax. 61 296 05 57); pocztą elektroniczną (sekretariat.psse.oborniki@sanepid.gov.pl), jak również ustnie do protokołu w Sekretariacie Dyrektora PSSE ul. Piłsudskiego 76, pok. 24 w godzinach urzędowania 7.25 – 15.00.

Skargi i wnioski muszą zawierać:
1. Imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego.
2. Adres wnoszącego.

UWAGA: Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z n/w uregulowaniami prawnymi:

- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

- Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Materiały

Organizacja przyjmowania i rozpatrywania skargi i wniosków
Organizacja-przyjmowania-i-rozpatrywania-skargi-i-wniosków.pdf 0.04MB
Kodeks postępowania administracyjnego
KPA.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.11.2022 09:24 Oliwia Kasprzycka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE Oborniki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 2.0 09.04.2024 13:08 Aida Fularz
Skargi i wnioski 1.0 22.11.2022 09:24 Oliwia Kasprzycka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}