W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

System i polityka jakości

W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Obornikach wdrożony jest system zarządzania
zgodny z wymaganiami Norm: - PN-EN ISO/IEC 17020:2012 „Ocena zgodności. Wymagania
dotyczące działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję”.

Poprzez wdrożenie założeń Norm stanowiących zbiór ogólnych kryteriów związanych z bieżącą pracą,
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Obornikach daje dowód swojej wiarygodności
oraz rzetelności, a także dąży do zwiększenia zaufania społeczeństwa do wykonywanych
przez siebie czynności.


 W PSSE w Obornikach system zarządzania funkcjonuje w oparciu o następujące dokumenty:


- Politykę jakości,
- Księgę jakości,
- Procedury ogólne,
- Procedury systemu zarządzania,
- Procedury techniczne,
- Instrukcje robocze.


Celem oceny funkcjonowania oraz możliwości doskonalenia systemu zarządzania
w PSSE w Obornikach, przeprowadzane są systematyczne, niezależne i udokumentowane
audity zewnętrzne i wewnętrzne.

Nadzór nad wdrożeniem i prawidłowym funkcjonowaniem systemu zarządzania
w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Obornikach pełni:
- Główny Specjalista do Spraw Systemu Jakości.

Materiały

Polityka Jakości
Polityka​_Jakości.pdf 0.69MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.06.2021 09:59 Oliwia Kasprzycka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE Oborniki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
System i polityka jakości 3.0 04.11.2022 13:35 Oliwia Kasprzycka
System i polityka jakości 2.0 25.08.2022 10:02 Oliwia Kasprzycka
System i polityka jakości 1.0 09.06.2021 09:59 Oliwia Kasprzycka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}