System i polityka jakości
W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Obornikach wdrożony jest system zarządzania
zgodny z wymaganiami Norm: - PN-EN ISO/IEC 17020:2012 „Ocena zgodności. Wymagania
dotyczące działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję”.
Poprzez wdrożenie założeń Norm stanowiących zbiór ogólnych kryteriów związanych z bieżącą pracą,
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Obornikach daje dowód swojej wiarygodności
oraz rzetelności, a także dąży do zwiększenia zaufania społeczeństwa do wykonywanych
przez siebie czynności.
W PSSE w Obornikach system zarządzania funkcjonuje w oparciu o następujące dokumenty:
- Politykę jakości,
- Księgę jakości,
- Procedury ogólne,
- Procedury systemu zarządzania,
- Procedury techniczne,
- Instrukcje robocze.
Celem oceny funkcjonowania oraz możliwości doskonalenia systemu zarządzania
w PSSE w Obornikach, przeprowadzane są systematyczne, niezależne i udokumentowane
audity zewnętrzne i wewnętrzne.
Nadzór nad wdrożeniem i prawidłowym funkcjonowaniem systemu zarządzania
w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Obornikach pełni:
- Główny Specjalista do Spraw Systemu Jakości.
Materiały
Polityka JakościPolityka_Jakości.pdf 0.69MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.06.2021 09:59 Oliwia Kasprzycka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSSE Oborniki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
System i polityka jakości | 3.0 | 04.11.2022 13:35 Oliwia Kasprzycka |
System i polityka jakości | 2.0 | 25.08.2022 10:02 Oliwia Kasprzycka |
System i polityka jakości | 1.0 | 09.06.2021 09:59 Oliwia Kasprzycka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP