Skargi i wnioski
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków składanych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu
SKARGI I WNIOSKI
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Olkuszu/Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu przyjmuje obywateli w sprawie skarg i wniosków w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu, przy ul. Al. 1000-lecia 13A
we wtorki w godzinach 10:00 – 11:00 oraz w czwartki w godzinach 15:00 – 16:00,
z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy.
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków składanych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu odbywa się na podstawie:
- Dział VIII Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46)
- Zarządzenia Nr 27/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie terminów przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone w następującej formie:
- Pisemnie na adres Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu, przy ul. Al. 1000-lecia 13A, 32-300 Olkusz
- Telefonicznie: 32 754 57 20
- pocztą elektroniczną: sekretariat.psse.olkusz@sanepid.gov.pl
- ustnie do protokołu (osobiście).
(§ 5 rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46)
Skargi i wnioski muszą zawierać:
- imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego,
- adres wnoszącego
Uwaga: Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (§ 8 rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46)