W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sposoby przyjmowania spraw

POCZTĄ

Ostrowiec Św., ul. Smolna 3
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

 

FAKSEM 

Nr faksu: 41 247 96 97

 

OSOBIŚCIE

W sekretariacie, znajdującym się na piętrze budynku PSSE w Ostrowcu Św. w godz. 7.25 - 15.00

 

ELEKTRONICZNIE

Przy pomocy platformy ePUAP. W celu złożenia pisma do podmiotu publicznego konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP

ePUAP: Pismo ogólne do podmiotu publicznego

Stan przyjmowanych spraw, sposoby i kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania

Sprawy załatwiane są w trybie i terminach określonych przez Kodeks Postępowania Administracyjnego.

Strona może uzyskać informacje o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania, bezpośrednio w komórce organizacyjnej, w której sprawa się znajduje i jest załatwiana.

Przyjęcia interesantów

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godz. 10:00 - 12:00 oraz w każdy czwartek w godz. 10:00 - 12:00.
(w przypadku gdy wyżej wymienione dni są dniami wolnymi od pracy, przyjmowanie interesantów odbywa się w następny dzień roboczy)

 

                 Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ostrowcu Św. informuje, że wobec treści aktualnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe rozpoznawanie podań (w tym wniosków o wydanie zaświadczenia) przesłanych na adres poczty elektronicznej PSSE drogą wiadomości email.

Powyższe wynika z art. 63 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego „Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) wnosi się na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania.”

            Stosownie z treścią art. 217 § 2 pkt 1 i 2 kodeksu postępowania administracyjnego „Zaświadczenie wydaje się, jeżeli:

  1. urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego wymaga przepis prawa;
  2. osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego”.

 

Podania wniesione bez zachowania formy wymaganej ww. przepisami prawa pozostawione zostaną bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}