ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczy: dostawy sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego - szafa chłodnicza do przechowywania szczepionek
12.07.2023
Załącznik nr 2
do Regulaminu udzielania
zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych
Znak: PPIS.DYR.272.5.2023 Pajęczno, dnia 12 lipiec 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 6/2022 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Pajęcznie z dnia 03 stycznia 2022 r. kieruję zapytanie ofertowe, w celu realizacji zamówienia dla Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Pajęcznie zwanej dalej Zamawiającym, z siedzibą ul. Żeromskiego 7, 98 – 330 Pajęczno, tel. (34) 311 10 31, fax.(34) 311 39 27, e- mail: sekretariat.psse.pajeczno@sanepid.gov.pl.
1. Zamawiający
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Pajęcznie
ul. Żeromskiego 7, 98-330 Pajęczno
NIP:772 20 75 436
Tel. 34 311 10 31
e-mail: sekretariat.psse.pajeczno@sanepid.gov.pl
2. Przedmiot zamówienia
Zamówienie realizowane w ramach Porozumienia nr 48/2023/POIŚ-PSSE w sprawie wspólnej realizacji Projektu „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno–epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” Nr POIS.11.03.00-00-0192/22 realizowanego w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 w zakresie wsparcia organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (roboty budowlane, doposażenie, w tym zakup wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji).
Uwaga! W przypadku, gdy wartość najtańszej oferty przewyższy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zgodnie z ww. Porozumieniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.
Lp. |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia |
Ilość (szt.) |
1.
|
Dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego: Szafa chłodnicza do przechowywania szczepionek w temperaturze 2°C ÷ 6 °C ,max 8°C z wyposażeniem: całodobowy rejestrator temperatury, system ostrzegający o odstępstwach od ustalonych warunków przechowywania, zewnętrzny moduł zasilania awaryjnego:
kod CPV 42513200-7 |
1
|
3. Termin oraz zasady i warunki realizacji zamówienia
1. Termin realizacji: wykonanie całego przedmiotu zamówienia nastąpi w nieprzekraczalnym terminie do 29 sierpnia 2023 r., przy czym dostawa nie może nastąpić wcześniej niż 21 sierpnia 2023 r.
2. Zamówienie realizowane będzie na zasadach i warunkach określonych w:
1) umowie, która będzie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
2) formularzu ofertowym Wykonawcy.
3. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania zamówienia.
4. Kryteria oceny ofert
O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena oferty. Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w ofercie.
5. Inne istotne warunki zamówienia
Zamówienie nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto, nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Sposób przygotowania i przedstawienia Oferty
1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu ofertowym, w którym Wykonawca przedstawi szczegółowo sposób wykonania zamówienia zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia. Oferta powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz ceny jednostkowe netto, należny podatek VAT i cenę brutto. Ponadto oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione lub upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
2. Cena w składanej ofercie ma uwzględniać wszystkie nakłady niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Do oferty należy dołączyć:
- oświadczenie Wykonawcy, że spełnia niżej wymienione warunki (wzór oświadczenia jest integralną częścią niniejszego zaproszenia – załącznik nr 1):
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Podpisaną Klauzulę informacyjną z art. 13 RODO – załącznik nr 2.
- Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę i załączniki nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestracyjnych.
- Formularz ofertowy – załącznik nr 3.
- Klauzula informacyjna stanowiąca realizację obowiązku informacyjnego – załącznik nr 5.
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 6.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Oferta może być sporządzona na komputerze lub ręcznie czytelnym pismem i nieścieralnym atramentem, bądź inną trwałą techniką w języku polskim.
6. Strony oferty winny być ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione. Nie dopuszcza się dokonywania poprawek przy użyciu korektora.
7. Wykonawca jest świadomy odpowiedzialności karnej z art. 297 § 1 kk.
7. Miejsce i termin złożenia Oferty
1. Ofertę należy złożyć do dnia 19-07-2023 r. na adres: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniana.
Ofertę należy złożyć tylko w formie elektronicznej za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności Funduszy Europejskich. Korzystanie z platformy internetowej Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich jest bezpłatne.
Na platformie Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Zamawiający zamieści Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami, zmiany i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Na platformie Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich można zadać pytanie, a także zobaczyć pytania zadane przez innych oferentów wraz z odpowiedziami udzielonymi przez Zamawiającego (zakładka „Pytania”).
8. Pozostałe informacje
- Ocena i otwarcie ofert nastąpi w dniu 20-07-2023 r.
- Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami/dostawcami, w zakresie proceduralnym oraz w zakresie przedmiotu zamówienia: Izabela Hałas sekretariat.psse.pajeczno@sanepid.gov.pl, tel.: 34 3111031,
Dominika Woźniak ksiegowosc.psse.pajeczno@sanepid.gov.pl, tel.: 34 3111031, wew.8.
- Zamawiający powiadomi Wykonawcę o dokładnym terminie i miejscu podpisania umowy.
- Ze strony Wykonawcy umowę mogą podpisywać wyłącznie osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Załączniki:
-
-
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
- Klauzula informacyjna stanowiąca realizację obowiązku informacyjnego.
-
-
-
- Formularz ofertowy.
- Wzór umowy.
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
-
Zamawiający może w każdym czasie zmienić warunki zamówienia, odstąpić od wyboru najkorzystniejszej oferty lub realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Sporządził:
..................................................... ........................................................
Podpis Kierownika Zamawiającego
Materiały
Załącznik_Nr_6_OŚWIADCZENIEZałącznik_Nr_6_OŚWIADCZENIE.docx 0.25MB Załącznik_Nr_5_Wzór_umowy
Załącznik_Nr_5_Wzór_umowy.docx 0.27MB Załącznik_Nr_4_FORMULARZ_OFERTOWY
Załącznik_Nr_4_FORMULARZ_OFERTOWY.docx 0.25MB Załącznik_Nr_3_Klauzula_informacyjna_stanowiąca_realizację_obowiązku_informacyjnego_
Załącznik_Nr_3_Klauzula_informacyjna_stanowiąca_realizację_obowiązku_informacyjnego_.docx 0.26MB Załącznik_Nr_2_Klauzula_informacyjna_z_art_13_RODO
Załącznik_Nr_2_Klauzula_informacyjna_z_art_13_RODO.docx 0.25MB Załącznik_Nr_1_Oświadczenie
Załącznik_Nr_1_Oświadczenie.docx 0.25MB ZAPYTANIE_OFERTOWE_OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU_PPISDYR27252023
ZAPYTANIE_OFERTOWE_OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU_PPISDYR27252023.docx 0.30MB