Rozpatrywanie skarg i wniosków
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Polkowicach przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w środy w godzinach 13:00 - 14:00.
Skargi i wnioski do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Polkowicach można składać na piśmie, pocztą elektroniczną lub ustnie. W przypadku składania skargi/wniosku ustnie – przyjmujący sporządza „Protokół z ustnego zgłoszenia skargi/wniosku”. Osoba zgłaszająca skargę/wniosek telefonicznie jest informowana o konieczności złożenia skargi na piśmie lub osobiście (w przeciwnym wypadku skarga nie jest rozpatrywana).
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg powierzono pracownikom wiodącym komórek organizacyjnych:
1. Oddziału Higieny Żywności, Żywienia i Produktów Kosmetycznych,
2. Oddziału Higieny Komunalnej,
3. Sekcji Higieny Dzieci i Młodzieży,
4. Sekcji Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego,
5. Oddziału Higieny Pracy,
6. Sekcji Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia,
7. Oddziału Epidemiologii.
UWAGA! Skargi i wnioski anonimowe, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego nie są rozpatrywane (za wyjątkiem informacji o zagrożeniu życia i zdrowia).
Rejestr skarg/wniosków prowadzony jest przez pracownika na Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. Statystyki, Organizacji i Szkoleń.
Radca Prawny koordynuje rozpatrywanie wszystkich skarg/wniosków wnoszonych do PSSE w Polkowicach.
Skargi i wnioski rozpatrywane są przez oddziały, sekcje merytorycznie właściwe ze względu na przedmiot skargi lub wniosku.
Skargi i wnioski załatwiane są bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w terminach wskazanych przez Kodeks Postępowania Administracyjnego.
- Pierwsza publikacja:
- 10.10.2021 13:34 Jan Anacki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jan Anacki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie skarg i wniosków | 1.0 | 10.10.2021 13:34 Jan Anacki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP