W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie skarg i wniosków

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Polkowicach przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w środy w godzinach 13:00 - 14:00.


Skargi i wnioski do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Polkowicach można składać na piśmie, pocztą elektroniczną lub ustnie. W przypadku składania skargi/wniosku ustnie – przyjmujący sporządza  „Protokół z ustnego zgłoszenia skargi/wniosku”. Osoba zgłaszająca skargę/wniosek telefonicznie jest informowana o konieczności złożenia skargi na piśmie lub osobiście (w przeciwnym wypadku skarga nie jest rozpatrywana).   

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg powierzono pracownikom wiodącym komórek organizacyjnych:

1. Oddziału Higieny Żywności, Żywienia i Produktów Kosmetycznych,

2. Oddziału Higieny Komunalnej,

3. Sekcji Higieny Dzieci i Młodzieży,

4. Sekcji Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego,

5. Oddziału Higieny Pracy,

6. Sekcji Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia,

7. Oddziału Epidemiologii.

 

Rejestr skarg/wniosków prowadzony jest przez pracownika na Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. Statystyki, Organizacji i Szkoleń.

Radca Prawny koordynuje rozpatrywanie wszystkich skarg/wniosków wnoszonych do PSSE w Polkowicach. 

Skargi i wnioski rozpatrywane są przez oddziały, sekcje merytorycznie właściwe ze względu na przedmiot skargi lub wniosku.

Skargi i wnioski załatwiane są bez zbędnej zwłoki, najpóźniej  w terminach wskazanych przez Kodeks Postępowania Administracyjnego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.10.2021 13:34 Jan Anacki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jan Anacki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie skarg i wniosków 1.0 10.10.2021 13:34 Jan Anacki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}