W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Rudzie Śląskiej ul. Dąbrowskiego 9, 41-710 Ruda Śląska poszukuje kandydata na: Stanowisko: Referent

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 22-11-2024

Informacje o ofercie

wymiar etatu: 1,0

 

Zakres obowiązków

  • Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu również w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją dla PSSE w Rudzie Śląskiej.
  • Prowadzenie składu chronologicznego.
  • Prowadzenie magazynu na potrzeby PSSE w Rudzie Śląskiej.
  • Wydawanie materiałów biurowych dla Sekcji PSSE w Rudzie Śląskiej.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: śląskie
Miejsce wykonywania pracy : Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Rudzie Śląskiej.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie średnie
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Odpowiedzialność, dokładność oraz skrupulatność.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność komunikacji i współpracy.
  • Zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

Wymagania pożądane:

  • Znajomość przepisów prawnych mających zastosowanie w Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  • Znajomość przepisów postępowania administracyjnego.
  • Samodzielność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie stopnia niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV) – opatrzony podpisem i klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  • Podpisany kwestionariusz osobowy.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy).
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi.
  • Podpisany Kwestionariusz osobowy, klauzule informacyjne oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
  • W przypadku posiadania stopnia niepełnosprawności należy dołączyć orzeczenie.

Benefity

Pracownikom oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Dodatek za wysługę lat od 5 do 30% wynagrodzenia w zależności
    od udokumentowanego stażu pracy.
  • Premia regulaminowa, wg. Regulaminu premiowania.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do zakupu okularów.
  • Możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego.

Dokumenty należy złożyć do: 22.11.2024 r.

Miejsce składania dokumentów:
osobiście w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rudzie Śląskiej, ul. Dąbrowskiego 9 z dopiskiem „Nabór na Stanowisko w Sekcji AOK” lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry.psse.rudaslaska@sanepid.gov.pl

O ważności oferty decyduje data wpływu do PSSE w Rudzie Śląskiej.

Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Kontakt osobisty w siedzibie Stacji, I piętro, pokój nr 5 w godz. 8.00-14.00, telefoniczny pod numerem 32 3400384 wew.36

 W dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Na podstawie art. 6, pkt. 1. lit. a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla obecnych i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Rudzie Śląskiej z siedzibą w Rudzie Śląskiej 41-710, ul. Dąbrowskiego 9”.

Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe:

1. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane
w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń, klauzul oraz innych dokumentów w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

2. Informacja o zakwalifikowaniu kandydatów/kandydatek do kolejnego etapu naboru będzie przekazywana kandydatom przez pracownika Sekcji Administracji, Organizacji i Kadr drogą telefoniczną z wykorzystaniem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata/kandydatkę w Kwestionariuszu osobowym.

3. Oferty kandydatów/ kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/kandydatki w naborze. W okresie tym osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone.

4. Pracodawca zastrzega sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

5. Dodatkowe informacje (w tym informacje o wysokości proponowanego wynagrodzenia) można uzyskać pod numerami telefonów: 32 34 00 384 wew.36.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji
Klauzula​_informacyjna​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_w​_procesie​_rekrutacji.pdf 0.12MB
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kwestionariusz​_dla​_osoby​_ubiegsię​_o​_zatr.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.11.2024 00:01 Roland Hiller
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Ziółkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Referent 6.0 12.11.2024 13:44 Roland Hiller
Referent 5.0 09.11.2024 00:13 Roland Hiller
Referent 4.0 09.11.2024 00:12 Roland Hiller
Referent 3.0 09.11.2024 00:05 Roland Hiller
Referent 2.0 09.11.2024 00:04 Roland Hiller
Referent 1.0 09.11.2024 00:01 Roland Hiller

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}