Deklaracja dostępności
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupsku zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej www.gov.pl/web/ zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupsku.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:
mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.
Oświadczenie sporządzono dnia 2021-04-01. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.
Weryfikacji adresów poczty elektronicznej dokonano w dniu 13.07.2022 r.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Paweł Harasimowicz, adres poczty: it.psse.slupsk@sanepid.gov.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 59 843 12 91
Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia dostępności prosimy kierować na adres psse.slupsk@sanepid.gov.pl
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl
Dostępność architektoniczna
Wejście główne do budynku znajduje się od strony ulicy Piotra Skargi 8. W odległości 150 m znajdują się przystanki autobusowe.
Wejście główne do budynku:
- Posiada schodek. Po lewej stronie wejścia znajduje się pochylnia dla osób na wózkach inwalidzkich wyposażona w poręcze po obu stronach.
- W budynku nie ma systemów naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wewnątrz budynku:
- Znajdują się schody wyposażone w jednostronną poręcz
- Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze,
- Przy wejściu na wprost drzwi znajduje się tablica informacyjna.
- Portiernia znajduje się na parterze po prawej stronie. Pełni również funkcje punktu informacyjnego.
- Budynek nie posiada windy.
- Wstęp na teren obiektu możliwy w godzinach pracy Stacji.
- Sekretariat mieści się na pierwszym piętrze. Po wejściu należy skierować się w prawo.
- Przed budynkiem znajduje się bezpłatny parking, na którym wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.