W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rekrutacja

 

Oferta pracy - Nabór na wolne stanowisko w Oddziale Nadzoru Sanitarnego; stażysta/młodszy asystent/asystent/starszy asystent – w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego

Ogłoszenie o zatrudnieniu

I. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świdniku

ogłasza nabór na wolne stanowisko w Oddziale Nadzoru Sanitarnego:

  1. Adres jednostki: 21-045 Świdnik, Al. Lotników Polskich 1,
  2. Nazwa stanowiska: stażysta/młodszy asystent/asystent/starszy asystentw zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego,
  3. Komórka organizacyjna: Stanowisko Higieny Komunalnej
  4. Etat: 1/4 (niepełny wymiar czasu pracy),
  5. Umowa o pracę.

II. Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe (przydatne w Inspekcji Sanitarnej); preferowane: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, chemia, biologia, biotechnologia i inne pokrewne.

III. Wymagania dla stanowiska:

  1. Umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy MS Office, poczta elektroniczna, Internet.
  2. Znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  3. Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
  4. Doświadczenie zawodowe, preferowane w Inspekcji Sanitarnej.
  5. Znajomość przepisów z zakresu ochrony zdrowia.

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  2. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
  3. Znajomość ogólnych zasad pracy w systemie jakości.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m. in.:

  1. Kontrola stanu sanitarnego obiektów stałych, urządzeń wodociągowych, nadzór sanitarny nad wodą przeznaczoną do spożycia, do celów kąpielowych i rekreacyjnych;
  2. Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego;
  3. Rozpatrywanie odwołań, zażaleń, wniosków, skarg, interwencji wydawanie opinii;
  4. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z działań realizowanych przez Państwową Inspekcję Sanitarną na obszarze powiatu świdnickiego;
  5. Prowadzenie działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej na obszarze powiatu świdnickiego w ramach obowiązujących przepisów prawnych;
  6. Wykonywanie czynności kontrolnych w zakładach pracy.

VII. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  2. Praca w terenie, obejmującym powiat świdnicki,
  3. Praca w godzinach: 730-1505 (niewykluczona praca zmianowa);
  4. Praca w zespole;
  5. Bezpośredni kontakt z interesantami (także telefoniczny).

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys zawodowy;
  3. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zatrudnienie;
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada);
  6. Na złożonych w celu rekrutacji dokumentach, w tym kwestionariuszu, CV i liście motywacyjnym proszę zamieścić niżej podaną klauzulę zgody:

 

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. U. UE Nr L119/1)

wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko urzędnicze wymienione powyżej

 

……………………………………………………………..                                                                                      własnoręczny podpis

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć:

  • osobiście na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świdniku Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik;

w terminie 7 dni od daty ogłoszenia

1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.

2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.

 

Klauzula informacyjna

Informacja

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. Unii Europejskiej Nr L119/1) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świdniku z siedzibą, Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik;
  2. Inspektorem Ochrony Danych - dane kontaktowe tel. (81) 745-56-16,
    e-mail: iodo.psse.swidnik@sanepid.gov.pl;
  3. podane dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji;
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy danych wymaganych Kodeksem Pracy, a w pozostałym zakresie posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  7. podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
  8. Pani/Pana dane nie będą profilowane.
Rekrutacja zakończona - Oferta pracy z dnia 01.03.2024r. - Stanowisko Sprzątaczka

Ogłoszenie o zatrudnieniu

 

I. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świdniku

ogłasza nabór na pracę w ramach umowy na zastępstwo w Oddziale Ekonomicznym i Administracyjnym:

  1. Adres jednostki: 21-045 Świdnik, Al. Lotników Polskich 1.
  2. Nazwa stanowiska: sprzątaczka.
  3. Komórka organizacyjna: Oddział Ekonomiczny i Administracyjny.
  4. Etat: 1/4 (niepełny wymiar czasu pracy).
  5. Umowa o pracę na zastępstwo.

II. Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: podstawowe, średnie. Stan zdrowia pozwalający na pracę na stanowisku Sprzątaczki.

III. Wymagania dla stanowiska:

  1. Zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. Zaangażowanie w pracy.
  2. Komunikatywność.
  3. Kreatywność.
  4. Umiejętność pracy w zespole.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m. in.:

  • Sprzątanie wszystkich pomieszczeń należących do PSSE w Świdniku.
  • Utrzymywanie podłóg w stałej czystości.
  • Okna, drzwi i pozostały sprzęt np. biurka, szafy - mycie w miarę zabrudzenia.
  • Po skończonej pracy wietrzenie pomieszczenia i usuwanie kurzu ze sprzętu biurowego.
  • Systematyczne sprzątanie toalet i opróżniać pojemniki higieniczne.
  • Dbałość o powierzone mienie i narzędzia pracy, o jego trwałość i zabezpieczenie przed kradzieżą i zniszczeniem.
  • Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
  • Wykonywanie wszelkich innych prac na polecenie przełożonych.

VII. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  2. Praca biurowa administracyjna,
  3. Praca w godzinach: 730-1505 lub inna ustalona z pracodawcą
  4. Praca w zespole;

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys zawodowy;
  3. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zatrudnienie;
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada);
  6. Na złożonych w celu rekrutacji dokumentach, w tym kwestionariuszu, CV i liście motywacyjnym proszę zamieścić niżej podaną klauzulę zgody:

 

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. U. UE Nr L119/1)

wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko urzędnicze wymienione powyżej

 

                                                                                 ……………………………………………………………..

podpis

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć:

  • osobiście na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świdniku Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik;

w terminie do 15.03.2024r.

1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.

2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.

 

 

Klauzula informacyjna

Informacja

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. Unii Europejskiej Nr L119/1) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świdniku z siedzibą, Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik;
  2. Inspektorem Ochrony Danych - dane kontaktowe tel. (81) 745-56-16,
    e-mail: iodo.psse.swidnik@sanepid.gov.pl;
  3. podane dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji;
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy danych wymaganych Kodeksem Pracy, a w pozostałym zakresie posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  7. podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
  8. Pani/Pana dane nie będą profilowane.

 

 

Rekrutacja zakończona - Oferta pracy z dnia 28.02.2024r.- Stanowisko Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego

Ogłoszenie o zatrudnieniu

 

I. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świdniku

ogłasza nabór na pracę w ramach umowy na zastępstwo w Oddziale Nadzoru Sanitarnego:

  1. Adres jednostki: 21-045 Świdnik, Al. Lotników Polskich 1,
  2. Nazwa stanowiska: młodszy asystent, asystent, starszy asystentw zależności od posiadanego wykształcenia i doświadczenia zawodowego,
  3. Komórka organizacyjna: Stanowisko Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego
  4. Etat: 1/2 (niepełny wymiar czasu pracy),
  5. Umowa o pracę na zastępstwo.

II. Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe na kierunkach: inżynieria środowiska, budownictwo lub kierunki pokrewne. Stan zdrowia pozwalający na pracę na Stanowisku Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego.

III. Wymagania dla stanowiska:

  1. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy MS Office, poczta elektroniczna, Internet.
  2. Minimum 2-letnie doświadczenie pracy w zawodzie lub pracy w urzędzie.
  3. Znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  4. Doświadczenie zawodowe, preferowane w administracji rządowej i samorządowej.

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. Zaangażowanie w pracy.
  2. Komunikatywność.
  3. Kreatywność.
  4. Umiejętność pracy w zespole.
  5. Umiejętność pracy w stresie (pod presją czasu).

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m. in.:

Prowadzenie kontroli dotyczących przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne w nowo projektowanych i realizowanych obiektach oraz obiektach będących pod nadzorem PPIS w Świdniku, w szczególności obejmujących:

  • opiniowanie i uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w ramach strategicznych ocen oddziaływania na środowisko pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych,
  • wydawanie opinii w ramach ocen oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych,
  • opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych, dotyczących budowy oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych,
  • uzgadnianie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych,
  • kontrolowanie w trakcie realizacji obiektów budowlanych,
  • udział w dopuszczeniu do użytkowania obiektów budowlanych lub ich części.

VII. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  2. Praca biurowa administracyjna,
  3. Praca w godzinach: 730-1505 lub inna ustalona z pracodawcą
  4. Praca w zespole;
  5. Bezpośredni kontakt z interesantami (także telefoniczny).

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys zawodowy;
  3. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zatrudnienie;
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada);
  6. Na złożonych w celu rekrutacji dokumentach, w tym kwestionariuszu, CV i liście motywacyjnym proszę zamieścić niżej podaną klauzulę zgody:

 

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. U. UE Nr L119/1)

wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko urzędnicze wymienione powyżej

 

                                                                                ……………………………………………………………..

podpis

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć:

  • osobiście na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świdniku Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik;

w terminie 7 dni od daty ogłoszenia

1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.

2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.

 

 

Klauzula informacyjna

Informacja

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. Unii Europejskiej Nr L119/1) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świdniku z siedzibą, Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik;
  2. Inspektorem Ochrony Danych - dane kontaktowe tel. (81) 745-56-16,
    e-mail: iodo.psse.swidnik@sanepid.gov.pl;
  3. podane dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji;
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy danych wymaganych Kodeksem Pracy, a w pozostałym zakresie posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  7. podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
  8. Pani/Pana dane nie będą profilowane.

 

 

Rekrutacja zakończona - Oferta pracy - Stanowisko Higieny Komunalnej - stażysta/młodszy asystent/asystent/starszy asystent – w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego; termin składania do 2023.01.27

Ogłoszenie o zatrudnieniu

I. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świdniku
ogłasza nabór na wolne stanowisko w nadzorze sanitarnym:
1. Adres jednostki: 21-045 Świdnik, Al. Lotników Polskich 1,
2. Nazwa stanowiska: stażysta/młodszy asystent/asystent/starszy asystent –  w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego,
3. Komórka organizacyjna: Stanowisko Higieny Komunalnej
4. Liczba etatów: 0,5 (niepełny wymiar czasu pracy),
5. Umowa o pracę.

II. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe (przydatne w Inspekcji Sanitarnej);
preferowane: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, chemia, biologia, biotechnologia i inne pokrewne. 

III. Wymagania dla stanowiska:
1. Umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy MS Office, poczta elektroniczna, Internet.
2. Znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3. Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
4. Doświadczenie zawodowe, preferowane w Inspekcji Sanitarnej.
5. Znajomość przepisów z zakresu ochrony zdrowia.

IV. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
2. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
3. Znajomość ogólnych zasad pracy w systemie jakości. 

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m. in.:
1. Kontrola stanu sanitarnego obiektów stałych, urządzeń wodociągowych, nadzór sanitarny nad wodą przeznaczoną do spożycia, do celów kąpielowych i rekreacyjnych;
2. Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego;
3. Rozpatrywanie odwołań, zażaleń, wniosków, skarg, interwencji wydawanie opinii;
4. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z działań realizowanych przez Państwową Inspekcję Sanitarną na obszarze powiatu świdnickiego;
5. Prowadzenie działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej na obszarze powiatu świdnickiego w ramach obowiązujących przepisów prawnych;
6. Wykonywanie czynności kontrolnych w zakładach pracy. 

VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Praca o charakterze administracyjno-biurowym,
2. Praca w terenie, obejmującym powiat świdnicki,
3. Praca w godzinach: 7.30-15.05 (niewykluczona praca zmianowa);
4. Praca w zespole;
5. Bezpośredni kontakt z interesantami (także telefoniczny). 

VII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny;
2. Życiorys zawodowy;
3. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zatrudnienie;
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada);
6. Na złożonych w celu rekrutacji dokumentach, w tym kwestionariuszu, CV i liście motywacyjnym proszę zamieścić niżej podaną klauzulę zgody:

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. U. UE Nr L119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratoramoich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko urzędnicze wymienione powyżej 

                                                                            ……………………………………………………………..
                                                                                                 własnoręczny podpis

VIII. Wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć:
- osobiście na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świdniku Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kadry.psse.swidnik@sanepid.gov.pl
w terminie do dnia 27 stycznia 2023 r.
1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.

Klauzula informacyjna
Informacja

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. Unii Europejskiej Nr
L119/1) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy
Inspektor Sanitarny w Świdniku z siedzibą, Al. Lotników Polskich 1, 21-045
Świdnik;
2. Inspektorem Ochrony Danych - dane kontaktowe tel. (81) 745-56-16,
e-mail: iodo.psse.swidnik@sanepid.gov.pl;
3. podane dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od
zakończenia rekrutacji;
5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych
osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy danych wymaganych Kodeksem Pracy, a w pozostałym zakresie posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych;
7. podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest
obligatoryjne, w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
8. Pani/Pana dane nie będą profilowane. 

 

{"register":{"columns":[]}}