W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości

Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych netto (Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.).

 

  1. Zamawiający:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Węgorzewie ul. 3 – go Maja 17B 11-600 Węgorzewo

 tel. 87 427 28 13

e-mail: psse.wegorzewo@sanepid.gov.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Węgorzewie określonych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

  1. Sposób przygotowania oferty:

- Ofertę należy złożyć według załącznika nr 1.

- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

- Podane w ofercie ceny powinny być cenami brutto w PLN i obejmować wszystkie składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zapytania.

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:

- Oferta powinna być przesłana do dnia 7 października 2024 r. za pośrednictwem:

- poczty elektronicznej na adres: marzena.konopka@sanepid.gov.pl – poczty lub też dostarczona osobiście na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Węgorzewie ul. 3 – go Maja 17B 11-600 Węgorzewo.

- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Kryterium wyboru oferty:

- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawi najniższą cenę zamówienia, którego treść stanowi załącznik nr 2 zapytania ofertowego. Podana cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji usługi.

- Oferowane równoważne produkty muszą być jakościowo nie gorsze niż wyszczególnione                 w wymaganiach do poszczególnych pozycji w załączniku nr 1. Jeżeli produkty będą posiadały parametry techniczne gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający odrzuci ofertę. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: opis pozycji równoważnych z podaniem producentów artykułów oraz opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzonych aktualnym katalogiem, wydrukiem             z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem).

- W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.

- Oferta Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia   13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.) zostanie odrzucona.

6. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty i jej realizacji:

- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże informacje na stronie internetowej.

- Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie zlecenia uwzględniającego treść zapytania ofertowego i treść zlecenia.

7. Unieważnienie zapytania ofertowego:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

8. Wymagana forma płatności za wykonanie usługi.

Przelew z odroczonym (14- dniowym) terminem płatności.

9. Dodatkowe informacje:

Dodatkowych informacji udziela Marzena Konopka, kontakt: tel. 87 427 28 13,

adres poczty elektronicznej: marzena.konopka@sanepid.gov.pl

Materiały

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości
Zapytanie​_ofertowe​_na​_zakup​_i​_dostawę​_materiałów​_biurowych​_oraz​_środków​_czystości.pdf 0.53MB
Załącznik nr 1 formularz cenowy​_materiały biurowe PSSE Węgorzewo
Załącznik​_nr​_1​_​_formularz​_cenowy​_materiały​_biurowe​_PSSE​_Węgorzewo.xlsx 0.18MB
Załącznik nr 2 Formularz​_ofertowy
Załącznik​_nr​_2​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Zalącznik nr 3 klauzula RODO
Zalącznik​_nr​_3​_klauzula​_RODO.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}