„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
ADM.272.1.2023.JK Wołów, 11.08.2023 r.
Zapytanie ofertowe
na zadanie pn.„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
- Zamawiający:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wołowie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 56-100 Wołów.
- Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
- Opis zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” w podziale na poniżej wymienione części:
CZĘŚĆ 1 – Autoklaw (sterylizator parowy) – 1 szt.
CZĘŚĆ 2 – Cieplarka laboratoryjna – 1 szt.
CZĘŚĆ 3 – Spektrofotometr – 1 szt.
Zadanie realizowane jest ramach projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” realizowanego w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 w zakresie wsparcia organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji technicznej, która określa minimalne parametry techniczne wymagane dla oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie części 1, 2, 3 odpowiednio w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3 do zapytania ofertowego.
- Wspólny słownik CPV:
33191110-9 Autoklaw
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
- Oferty częściowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części od 1 – 3.
Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę na wybraną przez siebie jedną część lub więcej części od 1 – 3.
- Miejsce dostawy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wołowie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 56-100 Wołów
- Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia w podziale na części:
CZĘŚĆ 1 – Autoklaw (sterylizator parowy) – do 12 tygodni od daty podpisania umowy;
CZĘŚĆ 2 – Cieplarka laboratoryjna – do 8 tygodni od daty podpisania umowy;
CZĘŚĆ 3 – Spektrofotometr – do 8 tygodni od daty podpisania umowy.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – wg oświadczenia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wg oświadczenia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – wg oświadczenia,
Na potwierdzenie powyższych warunków należy złożyć dołączone do zapytania ofertowego „Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” stanowiące załącznik nr 3.
- Kryteria oceny ofert
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. |
Kryterium |
Opis |
Waga - udział w ocenie |
1. |
Cena |
Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę |
100%=100 pkt |
- W kryterium „cena” ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w „formularzu oferty” (wg. wzoru zał. nr 2 do zapytania ofertowego).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = -------------------------------------------------------------------- x 100
Cena brutto oferty badanej
- Uzyskana liczba punktów w kryterium cena zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
- Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z maksymalną ilością punktów.
- Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny netto i brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
- Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
- Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w umowie i specyfikacji technicznej.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
- Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
- W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzyma równą ilość punktów i nie będzie możliwe wybranie oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Przesłanki odrzucenia oferty/Wykluczenia Wykonawcy:
- Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
- została złożona przez Wykonawcę, który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w pkt 2),
- została złożona po terminie składania ofert, określonym z niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2014-2020, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców powiązanych kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia opieki lub kurateli,
- pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, Wykonawca składa oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
- Miejsce, sposób i termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa: 21.08.2023 r. o godz. 11:00
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty.
- Oferty można składać:
- za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności Funduszy Europejskich https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ do ogłoszenia na zadanie pn. „Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego jako plik załączony do korespondencji na adres: psse.wolow@sanepid.gov.pl z dopiskiem OFERTA. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
- w wersji papierowej za pośrednictwem poczty lub kuriera bądź dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: ul. Piłsudskiego 36, 56-100 Wołów, pokój nr 106 (sekretariat).
- Wymagane dokumenty i oświadczenia w przedmiotowym postępowaniu:
- Specyfikacja techniczna – załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 – zgodnie ze składaną ofertą.
- Formularz oferty – załącznik nr 2.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3.
- Oświadczenie o braku podstawa do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4.
- Jeśli ofertę składa Pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania i złożenia oferty.
Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wszystkie w/w dokumenty, podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy/ów, do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonych dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Pozostałe informacje
- Osoby upoważnione do kontaktu:
- Jolanta Konik, tel. 606 139 081
- Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie pytań, udzielanie odpowiedzi, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się w formie elektronicznej za pomocą aplikacji BK2021 lub na adres e-mailowy: psse.wolow@sanepid.gov.pl
- Postępowanie zostało zamieszczone w Bazie Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
- Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania, w szczególności jeśli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- Informacja z otwarcia ofert zostanie zamieszczona niezwłoczne po otwarciu ofert na stronie Zamawiającego https://www.gov.pl/web/psse-wolow
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 56-100 Wołów,
e-mail: psse.wolow@sanepid.gov.pl
- Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych z którym można kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: iod.psse.wolow@sanepid.gov.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych
i rachunkowych.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 24 października 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej ‘’ustawy PZP’’,
- podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentów, w których ujęte są dane, określonej w przepisach wykonawczych do ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, tj.
- w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat
- w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
- przez okres 10 lat,
- dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
- w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane
w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu. - Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dyrektor Powiatowej Stacji
Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie
Krystyna Fesz-Chlebowska
Zamawiający
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Materiały
Zapytanie_ofertowe (skan)Zapytanie_ofertowe.pdf 5.55MB ZAŁ_NR_1_1_Specyfikacja_techniczna__autoklaw_cz_1
ZAŁ_NR_1_1_Specyfikacja_techniczna__autoklaw_cz_1.doc 0.09MB ZAŁ_NR_1_2_Specyfikacja_techniczna_cieplarka_cz_2
ZAŁ_NR_1_2_Specyfikacja_techniczna_cieplarka_cz_2.doc 0.08MB ZAŁ_NR_1_3_Specyfikacja_techniczna_spektofotometr_cz_3
ZAŁ_NR_1_3_Specyfikacja_techniczna_spektofotometr_cz_3.doc 0.09MB ZAŁ_NR_2_-_Formularz_oferty
ZAŁ_NR_2_-_Formularz_oferty.docx 0.09MB ZAŁ_NR_3_-_Oświadczenie_wykonawcy
ZAŁ_NR_3_-_Oświadczenie_wykonawcy.docx 0.09MB ZAŁ_NR_4_-_Oświadczenie_dot_braku_podst_do_wykluczenia
ZAŁ_NR_4_-_Oświadczenie_dot_braku_podst_do_wykluczenia.docx 0.09MB ZAŁ_NR_5_1_Wzór_umowy_autoklaw_cz_1
ZAŁ_NR_5_1_Wzór_umowy_autoklaw_cz_1.doc 0.13MB ZAŁ_NR_5_2_Wzór_umowy_cz_2_i_3
ZAŁ_NR_5_2_Wzór_umowy_cz_2_i_3.doc 0.13MB Ogłoszenie opublikowane w bazie konkurencyjności
Ogłoszenie.pdf 0.07MB Odpowiedzi_na_pytania_z_dnia_17-18_08_2023
Odpowiedzi_na_pytania_z_dnia_17-18_08_2023.pdf 6.08MB ZAŁ_NR_1_1_Specyfikacja_techniczna__autoklaw_cz1_po_modyfikacji
ZAŁ_NR_1_1_Specyfikacja_techniczna__autoklaw_cz1_po_modyfikacji.doc 0.09MB ZAŁ_NR_1_2_Specyfikacja_techniczna_cieplarka_cz2_po_modyfikacji
ZAŁ_NR_1_2_Specyfikacja_techniczna_cieplarka_cz2_po_modyfikacji.doc 0.08MB ZAŁ_NR_5_1_Wzór_umowy_autoklaw_cz1_po_modyfikacji
ZAŁ_NR_5_1_Wzór_umowy_autoklaw_cz1_po_modyfikacji.doc 0.13MB Ogłoszenie_opublikowane_w_Bazie_Konkurencyjności_po_modyfikacji
Ogłoszenie_opublikowane_w_Bazie_Konkurencyjności_po_modyfikacji.pdf 0.07MB Informacja_z_otwarcia_ofert
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 1.31MB Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_część_nr_1
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_część_nr_1.pdf 0.88MB Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_część_2_i_3
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_część_2_i_3.pdf 1.64MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.08.2023 18:07 Tomasz Biel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jolanta Konik
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” | 8.0 | 31.08.2023 11:19 Tomasz Biel |
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” | 7.0 | 28.08.2023 12:14 Tomasz Biel |
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” | 6.0 | 23.08.2023 14:48 Tomasz Biel |
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” | 5.0 | 22.08.2023 10:04 Tomasz Biel |
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” | 4.0 | 21.08.2023 08:16 Tomasz Biel |
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” | 3.0 | 18.08.2023 18:07 Tomasz Biel |
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” | 2.0 | 18.08.2023 17:59 Tomasz Biel |
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” | 1.0 | 11.08.2023 18:07 Tomasz Biel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP