ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
12.10.2022
Zakopane, dnia 12 października 2022 r.
AD.2600.6.2022
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach biurowych, toaletach i ciągach komunikacyjnych oraz oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej Zakopanem ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane” celem dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów prawa.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych, zatem zamówienie będzie realizowane na podstawie „Procedury dokonywania zakupów o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem” wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego systemu oświetleniowego
w pomieszczeniach biurowych, toaletach i ciągach komunikacyjnych celem dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów prawa oraz oświetlenia ewakuacyjnego. Obecnie zainstalowany system oświetleniowy jest oparty na jarzeniówkach starszych generacji. Wykonawca dostarczy i zainstaluje energooszczędny system oświetleniowy (oprawy plus źródło światła) oparty na technologii LED w miejsce obecnie zainstalowanego systemu oświetleniowego. Wykonawca dostarczy i dokona montażu lamp oświetlenia ewakuacyjnego w miejsce zużytych celem dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów prawa.
Powyższy zakres zamówienia obejmuje dobór i wykonanie prac oświetlenia elektrycznego również w pomieszczeniu stałej pracy zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy. Oświetlenie miejsca pracy we wnętrzach biurowych zgodnie z zaleceniami zawartymi w Kodeksie pracy, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej mówiącym, że podstawowym parametrem jaki należy wziąć pod uwagę jest poziom natężenia oświetlenia.
Zakres prac:
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach biurowych, toaletach i ciągach komunikacyjnych,
- demontaż wskazanych przez Zamawiającego zużytych lamp oświetlenia ewakuacyjnego,
- odbiór i utylizacja na własny koszt wszystkich zdemontowanych elementów wymienianego oświetlenia (w tym jarzeniówek), o którym mowa powyżej w punkcie 1 i 2.
- montaż energooszczędnych opraw oświetleniowych LED w ilości i rodzaju wskazanym
w poniższej tabeli:
l.p. |
Nazwa |
Ilość |
|
PARTER |
|||
1 |
Panel LED 60x30 (natynkowy) |
4 |
|
2 |
Ramka montażowa do Paneli LED 60x30 (natynkowy) |
4 |
|
3 |
Panel LED 60x60 (sufit podwieszany) |
10 |
|
4 |
Czujnik ruchu |
6 |
|
PIĘTRO 1 |
|||
1 |
Panel LED 60x60 (sufit podwieszany) |
12 |
|
2 |
Czujnik ruchu |
4 |
|
3 |
Panel LED 120x30 (sufitowa wisząca) |
2 |
|
4 |
Ramka montażowa do Paneli LED 120x30 (sufitowa wisząca) |
2 |
|
5 |
Panel LED nawierzchniowy okrągły |
1 |
|
6 |
Panel LED 60x30 |
1 |
|
7 |
Ramka montażowa do Paneli LED 60x30 |
1 |
|
PIĘTRO 2 |
|||
1 |
Panel LED 60x60 (sufit podwieszany) |
39 |
|
2 |
Panel LED 60x30 (natynkowy) |
1 |
|
3 |
Ramka montażowa do Paneli LED 60x30 (natynkowy) |
1 |
|
4 |
Czujnik ruchu |
4 |
|
PIĘTRO 3 |
|||
1 |
Panel LED 120x30 (natynkowy) |
12 |
|
2 |
Ramka montażowa do Paneli LED 120x30 (natynkowy) |
12 |
|
3 |
Panel LED nawierzchniowy okrągły (natynkowy) |
4 |
|
4 |
Panel LED 60x30 (natynkowy) |
11 |
|
5 |
Ramka montażowa do Paneli LED 60x30 (natynkowy) |
11 |
|
6 |
Czujnik ruchu |
3 |
|
- montaż opraw ewakuacyjnych 4W 3h MT – 8 sztuk,
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia po jego modernizacji w pomieszczeniach biurowych, toaletach i ciągach komunikacyjnych oraz oświetlenia ewakuacyjnego
i przekazanie protokołu z pomiarów Zamawiającemu.
Warunki realizacji umowy: Gwarancja na wykonane roboty oraz na urządzenia dostarczone
i zamontowane w ramach realizacji przedmiotu umowy okres minimum 24 miesięcy.
2. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
3. Opis sposobu obliczania ceny:
Wykonawca podaje wynagrodzenie brutto w PLN za całość przedmiotu zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia (punkt 1) z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Podana kwota jest ceną ryczałtową.
4. Wymagane dokumenty od Wykonawcy:
- formularz ofertowy – załącznik nr 1,
- klauzula obowiązku informacyjnego – załącznik nr 2,
- dokument uprawniający do zajmowania się eksploatacją sieci, urządzeń i instalacji energetycznych wytwarzających i zużywających energię elektryczną,
- oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu minimum jednej pracy związanej z wymianą, przerobieniem instalacji oświetleniowych w okresie 12 miesięcy – załącznik nr 3.
5. Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym: Bożena Kunc, tel. 18 20 68 697 wew. 13
6. Oznaczenie oferty i tryb jej przesłania:
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w jednym egzemplarzu w języku polskim, być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oferta powinna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się ofert częściowych i zamiennych.
7. Termin składania oferty.
Przedmiotową ofertę należy złożyć Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do dnia
19 października 2022 r. Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, przy ul. Chramcówki 19a, w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta z dopiskiem: „Oferta na modernizację istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach biurowych, toaletach i ciągach komunikacyjnych oraz oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej Zakopanem ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane”. Koperta winna być zapieczętowana w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Ofertę można również złożyć mailowo na adres: administracja.psse.zakopane@sanepid.gov.pl lub za pośrednictwem profilu zaufanego.
8. Kryterium wyboru oferty: oferta najkorzystniejsza cenowo 100% przy spełnieniu warunków wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Informacje dodatkowe:
Zlecający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót przed złożeniem oferty.
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych i wariantowych.
Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci, urządzeń i instalacji energetycznych wytwarzających i zużywających energię elektryczną, które udokumentuje wraz z załączoną ofertą.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn jak również prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Klauzula obowiązku informacyjnego
- Oświadczenie Wykonawcy
- Umowa.
Materiały
Formularz ofertowyFormularz_ofertowy_OŚWIETLENIE.doc 0.04MB Klauzula RODO
Klauzula_RODO_-_zał_nr_2.pdf 0.12MB Oświadczenie Wykonanwcy
Oświadczenie_Wykonawcy_-_zał_nr_3.docx 0.01MB Umowa
Umowa.pdf 0.37MB Klauzula zachowania poufności danych osobowych
Klauzula_zachowania_poufności_danych_osobowych_zał_do_Umowy.doc 0.03MB