W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kampania "Mój pierwszy raz"

logo

Zaledwie 10% dorosłych Polaków wykonało test w kierunku HIV. Choć większość z nas prowadzi aktywne życie seksualne, tylko jedna osoba na dziesięć choć raz zdecydowała się na badanie, mimo że najczęstszą drogą transmisji wirusa są kontakty seksualne bez zabezpieczenia.

Krajowe Centrum ds. AIDS zainicjowało ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem „Mój pierwszy raz”, skierowaną do młodych dorosłych w wieku 18-24 lata. Kampania zachęca do zrobienia pierwszego kroku i poddania się testowi w kierunku HIV.

Cele kampanii:
    •    Promowanie wczesnej diagnostyki HIV, szczególnie wśród osób, które dotychczas nie wykonywały testu, nie postrzegając siebie jako osoby narażonej na zakażenie.
    •    Przełamywanie stereotypów, że HIV dotyczy tylko wybranych grup społecznych.
    •    Uświadamianie, że ryzyko zakażenia HIV związane jest z ryzykownymi zachowaniami, a nie z przynależnością do tzw. grup ryzyka.

Więcej informacji na temat kampanii i profilaktyki HIV znajdziesz na stronie KC ds. AIDS (https://mojpierwszyraz.aids.gov.pl) 

Wideo

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}