Zadania Sekcji Administracyjnej
Do zadań Sekcji Administracyjnej należy:
-
zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości i budynku Powiatowej Stacji,
-
prowadzenie gospodarki materiałowej, księgowanie przychodu i rozchodu materiałów,
-
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia Powiatowej Stacji,
-
prowadzenie obsługi kancelaryjnej,
-
utrzymanie w pełnej sprawności eksploatacyjnej instalacji, urządzeń i aparatury, planowanie ich konserwacji, napraw i remontów,
-
zapewnienie właściwych warunków bhp i bezpieczeństwa przeciwpożarowego w Powiatowej Stacji,
-
prowadzenie magazynu szczepionek,
-
gospodarka samochodami służbowymi,
-
gospodarka odczynnikami, podłożami, testami do badań i innymi materiałami,
-
organizacja i prowadzenie zamówień w tym postępowań przetargowych i zakupów,
-
przygotowanie zapytań ofertowych do postępowań wyłączonych spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.