W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zadania Sekcji Administracyjnej

Do zadań Sekcji Administracyjnej należy:

  1. zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości i budynku Powiatowej Stacji,

  2. prowadzenie gospodarki materiałowej, księgowanie przychodu i rozchodu materiałów,

  3. prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia Powiatowej Stacji,

  4. prowadzenie obsługi kancelaryjnej,

  5. utrzymanie w pełnej sprawności eksploatacyjnej instalacji, urządzeń i aparatury, planowanie ich konserwacji, napraw i remontów,

  6. zapewnienie właściwych warunków bhp i bezpieczeństwa przeciwpożarowego w Powiatowej Stacji,

  7.  prowadzenie magazynu szczepionek,

  8. gospodarka samochodami służbowymi,

  9. gospodarka odczynnikami, podłożami, testami do badań i innymi materiałami,

  10. organizacja i prowadzenie zamówień w tym postępowań przetargowych i zakupów,

  11. przygotowanie zapytań ofertowych do postępowań wyłączonych spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

{"register":{"columns":[]}}