W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zadania Stanowiska ds. Obsługi Prawnej

Do zadań Stanowiska ds. Obsługi Prawnej należy w szczególności:

  1. opiniowanie pod względem prawnym decyzji, postanowień i innych aktów administracyjnych wydawanych przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,

  2. obsługa prawna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawach o wykroczenia wraz z zastępstwem sądowym,

  3. opiniowanie projektów umów cywilno-prawnych zawieranych przez Powiatową Stację oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,

  4. obsługa prawna w zakresie spraw organizacyjnych, pracowniczych, majątkowych i prowadzonych postępowań egzekucyjnych,

  5. udzielanie porad prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych związanych z bieżącą działalnością Powiatowej Stacji,

  6. opiniowanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych z zakresu działania Państwowej Inspekcji Sanitarnej,

  7. zastępstwo prawne i procesowe Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Powiatowej Stacji w postępowaniu sądowym, sądowo-administracyjnym oraz egzekucyjnym.

{"register":{"columns":[]}}