W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zadania Stanowiska ds. Pracowniczych i Socjalnych

Do zadań Stanowiska ds. Pracowniczych i Socjalnych należy w szczególności:

  1. prowadzenie bieżących spraw pracowniczych - list obecności, rejestrów urlopów i zwolnień lekarskich, wydawanie zaświadczeń, upoważnień, nadzór nad ewidencją wyjść służbowych i prywatnych, analiza wykorzystania urlopów wypoczynkowych i zwolnień lekarskich,

  2. prowadzenie ewidencji pracowników, ewidencji delegacji, ewidencji osób podnoszących kwalifikacje zawodowe, akt osobowych, wydawanie legitymacji służbowych, upoważnień oraz zaświadczeń potwierdzających status pracownika,

  3. prowadzenie sprawozdawczości i dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, zmiany stanowisk pracy oraz z działań antykorupcyjnych,

  4. bieżące uaktualnianie danych dotyczących poziomu wynagrodzeń, stażu pracy, uprawnień do nagród jubileuszowych oraz rocznych nagród z zakładowego funduszu nagród oraz innych wynagrodzeń wynikających z obowiązujących przepisów,

  5. rozpoznawanie potrzeb kadrowych, analizy i sprawozdania ze stanu zatrudnienia,

  6. wykonywanie czynności administracyjnych związanych z zakładowym funduszem  świadczeń socjalnych,

  7. rozliczanie czasu pracy,

  8. nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Powiatowej Stacji ustalonego Regulaminu pracy,

  9. prowadzenie dokumentacji z udziału pracowników Powiatowej Stacji w szkoleniach   wewnętrznych i zewnętrznych oraz w kursach, konferencjach, naradach wyjazdowych,

  10. przygotowywanie we współpracy z Sekcją ekonomiczną dokumentów związanych z przejściem pracowników na renty i emerytury oraz dokumentów do określenia podstawy wymiaru rent i emerytur,

  11. zgłaszanie pracowników i członków ich rodzin do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz wyrejestrowywanie z tych ubezpieczeń,

  12. przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków oraz prowadzenie rejestru skarg i wniosków dla potrzeb Powiatowej Stacji,

  13. wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych.

{"register":{"columns":[]}}