W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zadania Stanowiska ds. Zamówień Publicznych

Do zadań  Stanowiska  ds.  Zamówień  Publicznych należy  wykonywanie  wszelkich  czynności związanych z udzielaniem przez Powiatową Stację zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane  zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i poza ustawą,  a w szczególności:

  1. udział w planowaniu zakupów i zamówień publicznych,

  2. wybór trybu zamówień publicznych,

  3. prowadzenie postępowania z zamówień publicznych zgodnie z ustawą i poza ustawą,

  4. udział w pracach komisji przetargowej,

  5. opracowywanie  sprawozdań rocznych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,

  6. przygotowywanie zamówień i umów na dostawy i usługi,

  7. analizowanie rynku oferentów w zakresie dostaw i usług.

{"register":{"columns":[]}}