Sekcja Księgowości
Do zakresu działania Sekcji Księgowości należy m.in:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki;
- ustalanie polityki rachunkowości;
- sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansu;
- sporządzanie planów dochodów i wydatków, planu finansowego jednostki;
- bieżące księgowanie zdarzeń gospodarczych, w tym Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- sporządzanie obowiązujących sprawozdali miesięcznych, kwartalnych oraz rocznego sprawozdania finansowego jednostki;
- bieżąca obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR;
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej sprzętu i wyposażenia Centrum.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 13.11.2024 11:37 Beata Wiączek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Rządowe Centrum Bezpieczeństwa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Księgowości | 1.0 | 13.11.2024 11:37 Beata Wiączek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP