Pracuj w RDOŚ Katowice!
Jesteśmy nowoczesną, racjonalną i otwartą na współpracę organizacją. Nasze działania przyczyniającą się do sprawnego zarządzania środowiskiem naturalnym. Tworzymy zgrany i energiczny zespół. Dołącz do nas!
Proces rekrutacyjny w Regionalnej Dyrekcji Ochorny Środowiska w Katowicach:
-
Prowadzimy nabory według zasad otwartości i konkurencyjności.
-
Nasze ogłoszenia publikujemy na stronie KPRM, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz tablicach ogłoszeń w siedzibie RDOŚ.
-
Tworzymy korpus służby cywilnej, co oznacza, że kandydaci do pracy muszą spełniać wymogi zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej:
> posiadać obywatelstwo polskie,
> korzystać z pełni praw publicznych,
> nie być karanym za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
> posiadać kwalifikacje wymagane w służbie cywilnej,
> cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
- Ponadto „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.".
-
Aplikuj, jeśli spełniasz wymagania niezbędne, wskazane w ogłoszeniu o pracę, które Cię interesuje.
W zakładce ogłoszenia sprawdź, kogo obecnie szukamy.
Naszym pracownikom oferujemy:
-
Umowę o pracę,
-
Stabilność zatrudnienia pracę w jednostce administracji państwowej,
-
Regularne i terminowo wypłacane wynagrodzenie,
-
Indywidualny rozkład czasu pracy,
-
Możliwość pracy zdalnej, w tym okazjonalnej pracy zdalnej nawet do 24 dni w roku,
-
Dodatek stażowy od 5% do 20%,
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
-
Motywacyjne premie kwartalne,
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
-
Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz ich dzieci,
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie,
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
Sprawdź jak dobrze przygotować się do rekrutacji?
Przygotowanie aplikacji:
Zapoznaj się z ogłoszeniem o pracę na wybrane stanowisko – znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje dotyczące zadań realizowanych na stanowisku/wymagań/niezbędnych dokumentów oraz termin, do którego można aplikować.
- Kandydat, który spełni wymagania niezbędne i potwierdzi to odpowiednim dokumentem, zostanie zaproszony (mailowo lub telefonicznie) do kolejnego etapu rekrutacji. Dlatego sprawdź, czy w aplikacji załączyłeś wymagane oświadczenia i dokumenty – zachęcamy do kontaktu, jeżeli masz wątpliwości, czy spełniasz wymagania na dane stanowisko, udzielimy Ci odpowiedzi.
-
Wymagane wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu/świadectwa ukończenia szkoły, natomiast doświadczenie zawodowe poprzez dostarczenie kopii świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub poprzez kopie innych zaświadczeń, które potwierdzą zamknięty okres i obszar tematyczny (jeśli jest to wymagane) doświadczenia zawodowego.
-
Zachęcamy do korzystania z naszych oświadczeń.
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych nie są konieczne, ale zwiększają Twoje szanse na wygraną w naborze.
-
Pamiętaj – nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Etapy rekrutacji:
Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert. Jeśli Twoja aplikacja przejdzie pomyślnie weryfikację formalną, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do udziału w kolejnych etapach rekrutacji.
Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu) – na tym etapie sprawdzamy wiedzę z obszaru wskazanego w ogłoszeniu.
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna – na tym etapie poza pytaniami, czy też ćwiczeniami z kwestii merytorycznych oraz ewentualnej znajomości języka, zapytamy o Twoją motywację do pracy w naszej instytucji oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe.
Poza wiedzą merytoryczną ważne są dla nas kompetencje interpersonalne, dlatego spodziewaj się pytań dotyczących Twoich umiejętności komunikacyjnych, współpracy w grupie, organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów.
Podczas rozmowy będzie również czas na Twoje pytania dotyczące stanowiska pracy, na które aplikujesz czy przyszłego zespołu.
Dodatkowe informacje dotyczące naborów można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 420 68 29.
Informacje dotyczące służby cywilnej znajdują się w Serwisie Służby Cywilnej.