W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pracuj w RDOŚ Katowice!

Jesteśmy nowoczesną, racjonalną i otwartą na współpracę organizacją. Nasze działania przyczyniającą się do sprawnego zarządzania środowiskiem naturalnym. Tworzymy zgrany i energiczny zespół. Dołącz do nas!

 

Proces rekrutacyjny w Regionalnej Dyrekcji Ochorny Środowiska w Katowicach:

  • Prowadzimy nabory według zasad otwartości i konkurencyjności.

  • Nasze ogłoszenia publikujemy na stronie KPRM, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz tablicach ogłoszeń w siedzibie RDOŚ.

  • Tworzymy korpus służby cywilnej, co oznacza, że kandydaci do pracy muszą spełniać wymogi zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej:

                      > posiadać obywatelstwo polskie,

                      > korzystać z pełni praw publicznych,

                      > nie być karanym za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

                      > posiadać kwalifikacje wymagane w służbie cywilnej,

                      > cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

  • Ponadto „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.".
  • Aplikuj, jeśli spełniasz wymagania niezbędne, wskazane w ogłoszeniu o pracę, które Cię interesuje.

 

W zakładce ogłoszenia sprawdź, kogo obecnie szukamy.

 

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Umowę o pracę, 

  • Stabilność zatrudnienia pracę w jednostce administracji państwowej, 

  • Regularne i terminowo wypłacane wynagrodzenie,

  • Indywidualny rozkład czasu pracy,

  • Możliwość pracy zdalnej, w tym okazjonalnej pracy zdalnej nawet do 24 dni w roku,

  • Dodatek stażowy od 5% do 20%,

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

  • Motywacyjne premie kwartalne,

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz ich dzieci,

  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie,

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.

 

Sprawdź jak dobrze przygotować się do rekrutacji?

 

Przygotowanie aplikacji:

Zapoznaj się z ogłoszeniem o pracę na wybrane stanowisko – znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje dotyczące zadań realizowanych na stanowisku/wymagań/niezbędnych dokumentów oraz termin, do którego można aplikować.

  1. Kandydat, który spełni wymagania niezbędne i potwierdzi to odpowiednim dokumentem, zostanie zaproszony (mailowo lub telefonicznie) do kolejnego etapu rekrutacji.  Dlatego sprawdź, czy w aplikacji załączyłeś wymagane oświadczenia i dokumenty – zachęcamy do kontaktu, jeżeli masz wątpliwości, czy spełniasz wymagania na dane stanowisko, udzielimy Ci odpowiedzi.
  2. Wymagane wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu/świadectwa ukończenia szkoły, natomiast doświadczenie zawodowe poprzez dostarczenie kopii świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub poprzez kopie innych zaświadczeń, które potwierdzą zamknięty okres i obszar tematyczny (jeśli jest to wymagane) doświadczenia zawodowego.

  3. Zachęcamy do korzystania z naszych oświadczeń.

  4. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych nie są konieczne, ale zwiększają Twoje szanse na wygraną w naborze.

  5. Pamiętaj – nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. 

 

Etapy rekrutacji:

Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert. Jeśli Twoja aplikacja przejdzie pomyślnie weryfikację formalną, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do udziału w kolejnych etapach rekrutacji.

Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu) – na tym etapie sprawdzamy wiedzę z obszaru wskazanego w ogłoszeniu.

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna – na tym etapie poza pytaniami, czy też ćwiczeniami z kwestii merytorycznych oraz ewentualnej znajomości języka, zapytamy o Twoją motywację do pracy w naszej instytucji oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe. 

Poza wiedzą merytoryczną ważne są dla nas kompetencje interpersonalne, dlatego spodziewaj się pytań dotyczących Twoich umiejętności komunikacyjnych, współpracy w grupie, organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów.

Podczas rozmowy będzie również czas na Twoje pytania dotyczące stanowiska pracy, na które aplikujesz czy przyszłego zespołu.

Dodatkowe informacje dotyczące naborów można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 420 68 29.

 

Informacje dotyczące służby cywilnej znajdują się w Serwisie Służby Cywilnej.

{"register":{"columns":[]}}