W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Uzgodnienie projektu uchwały sejmiku województwa w sprawie ustanowienia planu ochrony dla parku krajobrazowego

Wydział Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000

Wymagania formalne dotyczące wniosku

Zadanie Uzgodnienie projektu uchwały sejmiku województwa w sprawie ustanowienia planu ochrony dla parku krajobrazowego
Podstawa prawna Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy

Wniosek o uzgodnienie projektu uchwały sejmiku województwa w sprawie ustanowienia planu ochrony dla parku krajobrazowego.

Projekt uchwały zawierający elementy określone w art. 20 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody, a w szczególności:
- identyfikację oraz określenie sposobów eliminacji lub ograniczania istniejących i potencjalnych zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich skutków;

- wskazanie obszarów realizacji działań ochronnych w formie tekstowej oraz załącznika mapowego do projektu uchwały;

- wskazanie obszarów udostępnianych dla celów turystycznych, rekreacyjnych i dla innych form gospodarowania oraz określenie sposobów korzystania z tych obszarów;

- ustalenia do studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planów zagospodarowania przestrzennego województw oraz planów zagospodarowania przestrzennego morskich wód wewnętrznych, morza terytorialnego i wyłącznej strefy ekonomicznej dotyczące eliminacji lub ograniczenia zagrożeń wewnętrznych lub zewnętrznych;

- uzasadnienie, ocenę skutków regulacji.

Dokumentacja umożliwiająca ocenę merytorycznych rozwiązań zawartych w projekcie uchwały w sprawie ustanowienia planu ochrony dla parku krajobrazowego:
- zgromadzone materiały potwierdzające realizację art. 20 ust. 2 ustawy o ochronie przyrody (należy podać wykonawcę oraz termin
wykonania dokumentacji);

- zgromadzone materiały potwierdzające realizację art. 20 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody (należy podać wykonawcę oraz termin
wykonania dokumentacji);

- dokumentacja fotograficzna terenów najcenniejszych oraz najbardziej problemowych (zdjęcia kolorowe zapisane na płycie CD/DVD ze
wskazaniem terminu wykonania).

Forma załatwienia sprawy Uzgodnienie w formie pisemnej.
Miejsce złożenia dokumentów Kancelaria Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
tel.: 12 61-98-120, fax: 12 61-98-122
e-mail: sekretariat@krakow.rdos.gov.pl
Opłata Brak
Tryb odwoławczy Brak
Uwagi / inne informacje Wnioskodawca obowiązany jest dołączyć do wniosku wszystkie wymagane załączniki. Brak wypełnienia któregokolwiek punktu wniosku
będzie traktowany jako brak formalny.
INFORMACJA W ZAKRESIE
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Uprzejmie informujemy, że:

1. administratorem danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Krakowie ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków tel.: 12 61 98 120;
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@krakow.rdos.gov.pl;

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań związanych z parkami krajobrazowymi – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c), e) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w związku z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody;

4. dane osobowe są udostępniane następującym kategoriom odbiorców:
- podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,
- podmiotom serwisującym i obsługującym nasze systemy informatyczne;

5. dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Generalnej Dyrekcji Ochrony
Środowiska i Regionalnych Dyrekcji Ochrony Środowiska tj: wieczyście.

6. osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa;

7. podanie danych jest wymogiem ustawowym wynikającym z Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody; . Konsekwencje nie
podania danych osobowych określa ustawa o ochronie przyrody.

8. Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.

 

{"register":{"columns":[]}}