W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup usługi w zakresie przeprowadzenia weryfikacji faktycznego stanu środków trwałych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu z ewidencją środków trwałych w systemie QNT - moduł środki trwałe

06.09.2024

Termin składania ofert - 13.09.2024 r.

Osoby do kontaktu: 

Monika Połomska  - tel. 71 747-93-25, 71 747-93-00  mail: monika.polomska@wroclaw.rdos.gov.pl

Materiały

Zapytanie ofertowe.
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.23MB
Formularz ofertowy.
formularz​_ofertowy.odt 0.10MB
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
zawiadomienie​_o​_unieważnieniu​_postępowania.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.09.2024 13:11 Piotr Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Kozłowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup usługi w zakresie przeprowadzenia weryfikacji faktycznego stanu środków trwałych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu z ewidencją środków trwałych w systemie QNT - moduł środki trwałe 2.0 16.09.2024 14:39 Piotr Kozłowski
Zakup usługi w zakresie przeprowadzenia weryfikacji faktycznego stanu środków trwałych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu z ewidencją środków trwałych w systemie QNT - moduł środki trwałe 1.0 06.09.2024 13:11 Piotr Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}