W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup usługi w zakresie przeprowadzenia weryfikacji faktycznego stanu środków trwałych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu z ewidencją środków trwałych w systemie QNT - moduł środki trwałe

17.09.2024

Termin składania ofert - 27.09.2024 r.

Osoby do kontaktu: 

Monika Połomska  - tel. 71 747-93-25, 71 747-93-00  mail: monika.polomska@wroclaw.rdos.gov.pl

Materiały

Zapytanie ofertowe.
Zapytanie​_ofertowe-1.pdf 0.23MB
Formularz ofertowy.
formularz​_ofertowy.docx 0.12MB
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
zawiadomienie​_o​_unieważnieniu​_postępowania.pdf 0.17MB
{"register":{"columns":[]}}