W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Usługi konserwacji instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej budynku biurowego RDLP w Białymstoku

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:ZI.270.8.2024
  • Data rozpoczęcia: 13.05.2024
  • Data zakończenia: 29.05.2024
  • Jednostka publikująca:Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Zapytanie o cenę
  • Opis zamówienia:Zamawiający: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku zaprasza do składania ofert w postępowaniu na usługę konserwacji instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej w budynku biurowym – siedzibie zamawiającego przy ul. Lipowej 51 w Białymstoku. I. OZNACZENIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku ul. Lipowa 51, poczta 15-424 Białystok, NIP: 5420303307, REGON 050510720. 2. Osoby do kontaktu: w sprawach merytorycznych: - Agnieszka Kwiatkowska: tel. 85 7481 900, e-mail: a.kwiatkowska@bialystok.lasy.gov.pl - Krzysztof Rogowski: tel. 85 7481 810, e-mail: krzysztof.rogowski@bialystok.lasy.gov.pl w sprawach proceduralnych: - Wojciech Rosłan: tel. 85 7481 883, wojciech.roslan@bialystok.lasy.gov.pl II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ze względu na jego szacunkową wartość, nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 p. 1 tej ustawy. 2. Zamawiający zaprasza do udziału i składania ofert w postępowaniu zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do złożenia oferty - do pobrania poniżej. III. PRZEDMIOT, MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej pomieszczeń budynku biurowego - siedziby zamawiającego. Zakres prac związanych z wykonywaniem przeglądów oraz konserwacji urządzeń będzie obejmował : a) oczyszczenie filtrów w jednostkach wewnętrznych, b) oczyszczenie, umycie i zdezynfekowanie (odkażanie przeciwgrzybiczne) jednostek wewnętrznych, przy czym środki przeznaczone do mycia i dezynfekcji urządzeń muszą posiadać stosowne atesty c) oczyszczenie (przedmuchanie wężownicy - odkurzenie) jednostki zewnętrznej, d) sprawdzenie szczelności urządzeń i instalacji chłodniczej (freonowej), e) sprawdzenie stanu instalacji chłodniczej i ciśnienia płynu oraz uszczelnienie instalacji i uzupełnienie płynu - jeżeli będzie konieczne, f) sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny, g) sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń sterowniczych – wymiana baterii w pilocie, h) sprawdzenie instalacji elektrycznej, która będzie obejmować m.in.: oględziny instalacji, sprawdzenie zabezpieczeń nadprądowych, sprawdzenie stanu połączeń przewodów na zaciskach śrubowych, i) uruchomienie urządzeń, instalacji i sprawdzenie ich funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ich regulacja (regulacja przystawek do pracy zimowej - jeżeli występują), j) usunięcie usterek stwierdzonych w trakcie przeglądów, k) uzupełnienie czynnika chłodniczego przy stwierdzeniu jego niedoboru, l) odnotowanie wykonanego przeglądu technicznego/naprawy w kartach serwisowych urządzeń lub w formie spisania protokołu przeglądu/naprawy, m) zawiadomienie zamawiającego o wszelkich stwierdzonych usterkach wykraczających poza zakres prac konserwacyjnych, jak również kwalifikujących urządzenia klimatyzacyjne i wentylacyjne do naprawy, remontu lub modernizacji. W takim przypadku, wykonawca sporządzi „Protokół stanu technicznego urządzenia”, wskazując uszkodzenie oraz szacunkowe koszty naprawy. Protokół musi zostać podpisany przez osoby wskazane w umowie o wykonanie zamówienia jako reprezentujące zamawiającego do nadzoru nad jej realizacją. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE SPORZĄDZENIA I ZŁOŻENIA OFERTY znajdują się w zaproszeniu do złożenia oferty - do pobrania poniżej. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Najkorzystniejszą ofertę złożył Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "FELIX" (Fasty, ul. Szosa Knyszyńska, nr 8, 15-694 Białystok). Cena oferty wynosi 17400,00 zł brutto z podatkiem VAT.

Materiały

Zaproszenie do składania ofert
serwis​_klima​_went​_2024​_zaproszenie.pdf 1.00MB Data dodania załącznika: 2024-05-13
Wzór umowy o zamówienie
serwis​_klima​_went​_2024​_umowa​_wzór.pdf 0.94MB Data dodania załącznika: 2024-05-13
Formularz oferty
serwis​_klima​_went​_2024​_formularz​_oferty.docx 0.02MB Data dodania załącznika: 2024-05-13
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.05.2024 10:22 Anna Jakimiuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Rosłan
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi konserwacji instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej budynku biurowego RDLP w Białymstoku 3.0 11.06.2024 12:29 Anna Jakimiuk
Usługi konserwacji instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej budynku biurowego RDLP w Białymstoku 2.0 29.05.2024 13:03 Jarosław Krawczyk
Usługi konserwacji instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej budynku biurowego RDLP w Białymstoku 1.0 13.05.2024 10:22 Anna Jakimiuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}